stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 438192
  • 28 اردیبهشت 1401 - 18:54
1

پیمان اکبری: نمی‌توانم در مورد بازنشستگی داورزنی صحبت کنم

پیمان اکبری: نمی‌توانم در مورد بازنشستگی داورزنی صحبت کنم

سرمربی تیم والیبال پیکان به حواشی پیش آمده در مورد بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال واکنش نشان داد و گفت: در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم.

قلم | qalamna.ir :

تیم والیبال پیکان تهران با پیروزی سه بر صفر مقابل اربیل عراق به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد تقدیر از نجاتی (سرمربی اربیل عراق و عضو سابق تیم پیکان) گفت: به آقای نجاتی خسته نباشید می‌گویم. هنوز هم کاپیتان ماست و وظیفه داشتیم به عنوان پیشکسوتی که سال‌ها در پیکان بوده از او قدردانی کنیم. البته از نظر مادی چیزی نبود اما بیشتر بحث معنوی برایمان اهمیت داشت و این کوچکترین کاری است که پیکان می توانست برای تقدیر از زحمات آقای نجاتی انجام بدهد.

او در مورد پیروزی مقابل اربیل عراق گفت: امروز مرحله حذفی بود، برایمان اهمیت داشت که از این مرحله عبور کنیم، خودمان را به جمع چهار تیم برسانیم و برای بازی‌های نیمه نهایی و فینال آماده شویم.

اکبری در پاسخ به این سوال که با اینکه تیم شهداب قهرمان لیگ است اما چرا فشار قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بر دوش تیم پیکان قرار دارد، بیان کرد: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند چون ژاپن هم تیم‌ خوبی است. فراموش نکنیم که ما در لیگ مقام دوم را به دست آوردیم و به عنوان تیم دوم به این مسابقات راه پیدا کردیم اما شاید به دلیل بازیکنانمان بیشتر فشار قهرمانی روی دوش ما باشد. البته شهداب هم شرایط بسیار خوبی دارد و سه بازیکن خارجی جذب کرده است که یکی از آنها  MVP لیگ ایتالیا است. لیگ ایتالیا معدن بازیکنان خوب جهان است.  

او افزود: من دوست ندارم فشار روی تیم من باشد چون شهداب هم تیم خوبی است و به عنوان قهرمان در این مسابقات حضور دارد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

پیمان اکبری در مورد اخباری که در مورد بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به گوش می‌رسد، گفت: در جایگاهی نیستم که در این مورد نظر بدهم اما آقای داورزنی در ۱۵ سال گذشته در مدیریت فدراسیون والیبال عملکرد خوبی داشته و با تمام قدرتش کار کرده است. والیبال ما در سال‌های گذشته جایگاه خوبی در سطح دنیا داشته است. فکر می‌کنم آقای داورزنی حدود ۴۲ سال برای ورزش کشور زحمت کشیده و فوق‌العاده مدیر توانمندی است. اگر بماند که فوق‌العاده است و اگر نباشد هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی پیکان در مورد دیدار با تاراز قزاقستان در نیمه‌نهایی مسابقات بیان کرد: قطعا هر مرحله شرایط خاص خود را دارد. قزاقستان در سال‌های گذشته اکثرا جزو چهار تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده و امسال هم همین اتفاق افتاده است. در مجموع قزاق‌ها قد و قواره بلند و دفاع روی تور خوبی دارند اما ما با شرایط بهتر و تمرکز و قدرت بیشتری بازی فردا را آغاز می کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.