stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 438040
  • 27 اردیبهشت 1401 - 12:16
4

محمدی رئیس انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان استان فارس شد

محمدی رئیس انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان استان فارس شد
فارس_ مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مشخص شد و قاسم محمدی بعنوان اولين رئيس انجمن فارس انتخاب شد.
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات مدیره این انجمن پس از برگزاری انتخابات طی گفتگو با خبرنگار ما افزود: بر اساس تبصره ۵ ماده ۱۷ اساسنامه انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی، اعضای هیات مدیره موظف هستند، در اولین جلسه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مسئولیت‌های هیات مدیره را با برگزاری انتخابات داخلی مشخص کنند.

مهدی راکعی افزود: بر همین اساس هیات مدیره منتخب نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس نیز در اولین جلسه رسمی خود، که با حضور ۶ تن از اعضا برگزار شد، به اتفاق آراء قاسم محمدی را به عنوان رئیس و عبدالامین عطایی را عنوان نائب رئیس هیات مدیره و مسئول کمیته آموزش این انجمن انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد: با رای اعضای هیات مدیره محمدجواد شلتوک‌کار به عنوان دبیر و حسین امیری نیز به عنوان خزانه دار انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند.

راکعی با اشاره به استراتژی هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مبنی بر استفاده از ظرفیت و توانایی همه اعضای این انجمن در پیشبرد اهداف آن و با اشاره به انتخاب نجمه جعفری به عنوان مسئول کمیته بانوان و منوچهر اسدی‌پویا به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان افزود: بانوان و پیشکسوتان دو جامعه هدف مهم و قابل احترام این انجمن برای نیل به برنامه‌های تعیین شده توسط هیات مدیره هستنند، از این روز تشکیل این دو کمیته در ابتدای شروع به فعالیت انجمن ضروری به نظر می‌رسید.

سخنگوی انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، تشکیل دیگر کمیته‌های این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین اعضای این انجمن را از دیگر برنامه‌های هیات مدیره عنوان کرد و گفت: جامعه ورزشی نویسان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، متشکل از نیروهای با توان و تجربه است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت کارهای بزرگی را انجام داد.

گفتنی است در اولین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، با رای هیات مدیره این انجمن، مهدی راکعی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.