stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 438028
  • 27 اردیبهشت 1401 - 3:04
2

شناسایی و کشف یک انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شیراز

شناسایی و کشف یک انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شیراز
فارس_ مقدار ۱۴۹۴ بطری روغن مایع خوراکی از یک انبار در شیراز کشف گردید.
قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی افزود: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در خصوص نگهداری روغن در یکی از محله‌های شهر شیراز طی مراجعه بازرسان سازمان صمت فارس به محل مورد نظر مقدار ۱۴۹۴ بطری روغن مایع خوراکی کشف گردید.

مهدی حسنی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مالک واحد، انبار خود را در سامانه جامع تجارت ثبت ننموده بود لذا تخلف احتکار برای ایشان محرز و با تشکیل برگ گزارش بازرسی به ارزش بیش از ۵۳۰ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیم نظارت و بازرسی در استان تمام توان خود را در راستای رصد، پایش بازار، تأمین اقلام اساسی، مبارزه با احتکار و جلوگیری از هر گونه سو استفاده‌های احتمالی و نیز کنترل بازار به کار گرفته است، اظهار کرد: مقابله با محتکران، گران‌فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد.

حسنی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه خبری۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت آن را بررسی و رسیدگی کنند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.