stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 438009
  • 26 اردیبهشت 1401 - 19:26
0

مرسدس CLE جدید به نمایش در آمد

مرسدس CLE جدید به نمایش در آمد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:مرسدس CLE جایگزین مناسبی برای کلاس C و E است.مرسدس بنز بیش از یک سال است که روی جانشین کلاس E و C در فرم‌های کوپه و کانورتیبل کار می‌کند. این شرکت آلمانی می‌خواهد خط تولید خود را ساده‌سازی کند و مدل‌های دو در را با یک خودروی جدید جایگزین کند که در حال حاضر با نام کلاس CLE شناخته می‌شود.
 

انتظار می‌رود که خودرو اسپرت جدید به خط تولید در اواخر امسال عرضه شود. این خودرو از نظر ابعادی در جایی بین C و E قرار گرفته است. این یک کانورتیبل سنتی با سقف نرم و اتاقی برای چهار سرنشین است که روی صندلی‌های مجزا می‌نشینند. ظاهر آن کمی شبیه کلاس C فعلی در جلو است، اما احتمالا این مدل جدید کمی بلندتر از یک کلاس C با دو در باشد.طبق اطلاعات غیر رسمی، مدل جدید به صورت کوپه نیز عرضه خواهد شد. در همین حال، کانورتیبلی که نشان داده شده، ممکن است بسیار شبیه مرسدس-AMG SL جدید باشد، اگرچه نقش متفاوتی در خط تولید این برند ایفا خواهد کرد، همچنین CLE کاپوت کوتاه تری دارد، زیرا مانند C۶۳ جدید حتی در نسخه‌های AMG فقط از موتور‌های چهار سیلندر استفاده خواهد کرد. رودستر SL دارای نسخه‌ای با موتور V۸ در زیر کاپوت است.

طول آن ۱۹۰.۱۵ اینچ یا تقریباً برابر با E-Class کوپه فعلی خواهد بود؛ خانواده CLE در ابتدا فقط از خودرو‌های دو در تشکیل می‌شود، اگرچه جانشینی برای CLS نیز در حال حاضر در دست توسعه است و می‌تواند بخشی از این مجموعه جدید خودرو‌ها باشد. هر چند در حال حاضر نمی‌توان چیزی را تایید کرد.انتظار می‌رود CLE جدید اواخر امسال رونمایی شود و در سال ۲۰۲۳ به عنوان کانورتیبل و کوپه به فروش برسد. انتظار می‌رود که مشخصات موتور مشابه کلاس C جدید باشد، به این معنی که نسخه C۶۳ برتر بر یک موتور ۲.۰ لیتری برقی تکیه خواهد کرد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.