stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437978
  • 26 اردیبهشت 1401 - 18:55
0

سعید معروف: وادی می‌تواند به تیم ملی کمک کند

سعید معروف: وادی می‌تواند به تیم ملی کمک کند

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: وادی همیشه جزو بازیکنان زحمتکش و خوب تیم ملی بوده و با توجه به تغییر نسلی که اتفاق افتاده است، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. 

قلم | qalamna.ir :

تیم والیبال پیکان تهران در سومین دیدار از جام باشگاه‌های آسیا مقابل ناخون راتچاسیمای تایلند سه بر یک پیروزی شد و با کسب سه پیروزی پیاپی به عنوان صدرنشین به مرحه یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد. 

سعید معروف، کاپیتان تیم پیکان در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: امروز با ترکیب دیگری بازی کردیم، ترکیبی که یکسال تمام در پیکان زحمت کشیدند و با زحمت‌های آنها بود که پیکان به این بازی‌ها رسید. خوشبختانه خوب بودند. شرایط در گیم دوم سخت‌تر بود و تایلند بهتر کار کرد اما در گیم‌های دیگر بازی در کنترل ما بود. خوشحالم که دور گروهی را با سه برد تمام کردیم و برای بازی های بعدی آماده می‌شویم. 

معروف در مورد محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی و پیکان بیان کرد: آقای وادی چند سالی است که در اردوهای ملی بوده و تجربه خوبی در تیم ملی دارد. فکر می‌کنم جزو کسانی است که در نسل بعدی تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود. او همیشه جزو بازیکنان زحمتکش و خوب تیم ملی بوده و با توجه به تغییر نسلی که اتفاق افتاده است، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.