stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 437913
  • 25 اردیبهشت 1401 - 19:26
0

قیمت اجاره بهاء مسکن در مناطق مختلف تهران

قیمت اجاره بهاء مسکن در مناطق مختلف تهران
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران برای مستاجران شمال شهر می‌تواند ماهانه بیشتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. تازه این رقم بدون درنظرگرفتن پول پیش است. در نیاوران واحدی با همین متراژ اجاره داده می‌شود. رقم ودیعه برای این واحد که ۲۰ سال از عمربنا آن می‌گذرد، ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره‌بها ماهانه ۱۸ میلیون تومان است. اگر در شمال تهران دنبال اجاره آپارتمان ۶۰ متری باشید، ممکن است ماهانه تا ۲۰ میلیون تومان بابت اجاره‌بها از شما بگیرند.

البته کنار این هزینه باید پول ودیعه را هم بپردازید. در مرکز شهر اجاره آپارتمان ۶۰ متر گاهی در ماه ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد و مستاجران ساکن جنوب شهر با پیشنهاد‌های چهار، پنج میلیون تومانی برای اجاره آپارتمان ۶۰ متری روبرو می‌شوند.اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران برای مستاجران شمال شهر می‌تواند ماهانه بیشتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. تازه این رقم بدون درنظرگرفتن پول پیش است. در نیاوران واحدی با همین متراژ اجاره داده می‌شود. رقم ودیعه برای این واحد که ۲۰ سال از عمربنا آن می‌گذرد، ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره‌بها ماهانه ۱۸ میلیون تومان است.

واحد طبقه همکف قرار گرفته و آسانسور ندارد، اما با پارکینگ و انباری اجاره داده می‌شود. در خیابان همایونفر نیاوران واحد ۶۰ متری دیگری که ۱۰ سال پیش ساخته شده با پول پیش ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره‌بها ۱۵ میلیون تومان به مستاجر تحویل داده می‌شود. این یک هم بدون آسانسور است و انباری و پارکینگ دارد.

در فرماینه اجاره واحد ۶۰ متر با دو اتاق خواب به ۲۰۰ میلیون تومان پول پیش و کرایه ۱۰ میلیون تومانی نیاز است. واحد پنج سال پیش ساخته شده، طبقه سوم قرار گرفته و به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است. در محله جماران با رقم ۲۰۰ میلیون تومان به‌عنوان ودیعه و ۱۲ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش می‌شود واحد ۶۰ متری نوساز را اجاره کرد. البته با پرداخت کرایه کمتر امکان اجاره آپارتمان‌های ۶۰ متر در شمال شهر وجود دارد.

در دزاشیب آپارتمان ۶۰ متری با پول پیش ۱۰۰ میلیون تومان کرایه داده می‌شود. صاحبخانه ماهانه ۹ میلیون تومان اجاره دریافت می‌کند. اینو واحد با وجود قرار گرفتن در طبقه دوم، آسانسور ندارد و بدون پارکینگ و انباری به مستاجر تحویل داده می‌شود. در کامرانیه واحد ۶۰ متری با عمر بنا ۱۵ سال بین فایل‌های اجاره دیده می‌شود. رقم ودیعه برای این آپارتمان ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه شش میلیون تومان است. در امکانات واحد فقط به انباری اشاره شده است.
اجاره‌بها آپارتمان ۶۰ متر در شمال تهران چقدر است؟

موقعیت عمر بنا

 

 

اجاره‌بها ودیعه
نیاوران ۲۰ سال ۱۸ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون تومان
خیابان همایونفر ۱۰ سال ۱۵ میلیون تومان ۱۵۰ میلیون تومان
فرماینه پنج سال ۱۰ میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان
جماران نوساز ۱۲ میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان
دزاشیب ۱۵ سال ۹ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون تومان
کامرانیه ۱۵ سال شش میلیون تومان ۱۵۰ میلیون تومان

اجاره آپارتمان در مرکز تهران
اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران برای مرکز شهر ممکن است ماهانه ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. در خیابان جمالزاده مالک واحد ۶۰ متر با عمر بنا شش سال، ماهانه ۱۰ میلیون تومان اجاره‌بها دریافت می‌کند. او رقم ودیعه را ۱۲۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. واحد طبقه چهارم واقع شده، آسانسور و پارکینگ دارد، اما بدون انباری اجاره داده می‌شود.حوالی میدان انقلاب واحد ۶۰ متر با عمر بنا ۱۵ سال، اجاره داده می‌شود. صاحبخانه علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه، هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کرایه می‌خواهد. واحد با امکاناتی مثل انباری، آسانسور و پارکینگ اجاره داده می‌شود. نزدیک میدان فاطمی اجاره واحد ۶۰ متر با عمر بنا ۳۰ سال به ۱۵۰ میلیون تومان پول پیش و شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره نیاز دارد.

البته واحد بدون امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ است. در بهارستان می‌شود واحد ۶۰ متری را با ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره‌بها پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کرایه کرد. واحد طبقه سوم است، آسانسور ندارد و ۱۳ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. در خیابان کریمخان فایل دیگری بین آپارتمان‌های ۶۰ متری وجود دارد. واحد شش سال پیش ساخته شده و برای اجاره آن باید ۳۵۰ میلیون تومان پول پیش و سه میلیون تومان کرایه ماهانه کنار گذاشت.

اجاره‌بها آپارتمان ۶۰ متر در مرکز تهران چقدر است؟

موقعیت عمر بنا اجاره‌بها ودیعه
خیابان جمالزاده شش سال ۱۰ میلیون تومان ۱۲۰ میلیون تومان
میدان انقلاب ۱۵ سال هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۲۰۰ میلیون تومان
میدان فاطمی ۳۰ سال شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۱۵۰ میلیون تومان
بهارستان ۱۳ سال پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۰۰ میلیون تومان
خیابان کریمخان شش سال سه میلیون تومان ۳۵۰ میلیون تومان

اجاره آپارتمان در جنوب تهران
اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران برای مستاجران مناطق جنوبی ممکن است در ماه چهار، پنج میلیون تومان خرج داشته باشد. در محله نازی‌آباد مالک آپارتمان ۶۰ متری با دو اتاق خواب و عمر بنا ۱۶ سال ۷۰ میلیون تومان پول پیش و چهار میلیون تومان کرایه ماهانه دریافت می‌کند. واحد بدون امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود.

در عبدل‌آباد برای اجاره واحد ۶۰ متری باید ۵۰ میلیون تومان پول پیش و ماهانه سه میلیون تومان اجاره کنار گذاشت. ۱۵ سال از عمر بنا واحد می‌گذرد و از نظر امکانات واحد دارای انباری است. رقم اجاره آپارتمان ۶۰ متر در تهران می‌تواند برای جنوب شهر یک میلیون تومان باشد.در شهرک ولیعصر اجاره واحد ۶۰ متر با عمر بنا ۱۲ سال به ۲۰۰ میلیون تومان پول پیش و یک میلیون تومان کرایه ماهانه نیاز دارد. واحد با وجود قرار گرفتن در طبقه دوم آسانسور ندارد و بدون انباری و پارکینگ به مستاجر تحویل داده می‌شود. حوالی میدان شوش نیز واحد ۶۰ متری دیگری بین آگهی‌های اجاره به‌چشم می‌خورد. چهار سال از عمربنا این واحد می‌گذرد و مالک در ازای ۱۷۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، آن را اجاره می‌دهد.

اجاره‌بها آپارتمان ۶۰ متر در جنوب تهران چقدر است؟

موقعیت عمر بنا اجاره‌بها ودیعه
نازی‌آباد ۱۶ سال چهار میلیون تومان ۷۰ میلیون تومان
عبدل‌آباد ۱۵ سال سه میلیون تومان ۵۰ میلیون تومان
شهرک ولیعصر ۱۲ سال یک میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان
میدان شوش چهار سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۷۰ میلیون تومان

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.