stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 437872
  • 25 اردیبهشت 1401 - 18:52
0

۵۶ کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند کشف شد

۵۶ کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند کشف شد
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: گزارش‌های مردمی دریافت شد مبنی بر فعالیت تعدادی از سودجویان حوزه اقتصادی در زمینه تولید و قاچاق زعفران تقلبی که با جمع‌آوری زعفران فله‌ای بی‌کیفیت پس از اضافه کردن افزودنی‌های غیرمجاز، زعفران را در بسته‌های جدید با قیمت کمتر به مصرف‌کننده به عنوان زعفران مرغوب به فروش می‌رسانند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان و خدشه‌دار شدن کالای ایرانی در خارج از کشور، بلافاصله این موضوع پیگیری شد و در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی و ورودی شهر بیرجند به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند که خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری مقدار ۵۶ کیلوگرم زعفران سرگل تقلبی و قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار فرشید با اشاره به اینکه متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد تاکید کرد: یکی از اولویت‌های پلیس، مقابله جدی با قاچاق کالا و از طرفی حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است لذا پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند خللی در این روند به وجود آورند، برخورد قانونی می‌کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.