stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437855
  • 25 اردیبهشت 1401 - 14:52
1

کشف ۲۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان ری

کشف ۲۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان ری
قلم | qalamna.ir :

از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه ، در تشریح این خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و ضربتی، تیم های عملیاتی حفاظت اطلاعات این فرماندهی و کلانتری ۱۷۵ باقرشهر انباری در محدوده شور آباد کهریزک شناسایی که در آنجا اقدام به دپوی سوخت قاچاق می کردند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، عنوان کرد: ماموران انتظامی با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی ۶ قاچاقچی سوخت را دستگیر و در بازرسی از محل بیش از ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود : پس از پلمب محل، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

بازداشت سارق موتور سیکلت های ری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق موتورسیکلت به همراه موتورسیکلت سرقتی در عملیات ضربتی این پلیس خبر داد.  
 
سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرک بهشتی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری این محل قرار گرفت.  

وی ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری سیزده آبان با شناسایی پیک جرایم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش انتظامی قرار دادند تا اینکه روز گذشته سوژه مورد نظر را به همراه یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه مشاهده و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از شناسایی و اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک فردی که با تولید گوشت چرخ شده غیر بهداشتی آنان را در بین رستوران ها توزیع می کرد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۷۰۰ کیلو گوشت غیر بهداشتی کشف شد 
 توزیع گوشت چرخ شده تقلبی و غیر بهداشتی

سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت:تیم عملیاتی کلانتری خاور شهر با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه  شخصی شدند که در محدوده خاور شهر اقدام به تولید و توزیع گوشت چرخ شده تقلبی و غیر بهداشتی بین رستوران ها می کرد.

وی با بیان اینکه  هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت عنوان کرد : روز گذشته ماموران انتظامی با همراهی بازرسان اداره اصناف  با حضور در محل با حجم انبوه اضافات و  ضایعات طیور و احشام روبه رو شدند که در بررسی انجام شده مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتیف فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به رستوران ها می فروخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه از محل حدود ۱۰۰کیلو گرم گوشت چرخ کرده و حدود ۶۰۰ کیلو گرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد گفت: محل با دستور قضائی پلمپ و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را یک میلیارد و ۳۳۰ هزار ریال اعلام کردند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.