stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437807
  • 24 اردیبهشت 1401 - 18:54
0

سعید معروف: دوست داشتم آخرین تورنمنتم در ایران باشد

سعید معروف: دوست داشتم آخرین تورنمنتم در ایران باشد

ستاره والیبال ایران جام باشگاه‌های آسیا را آخرین تورنمنت خود در ایران دانست و گفت: دوست داشتم در آخرین تورنمنتم در ایران شرکت کنم.

قلم | qalamna.ir :

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا از شنبه، ۲۴ اردیبهشت در دو گروه و با حضور هشت تیم آغاز شد.  
تیم پیکان در نخستین دیدار خود مقابل گاز جنوبی عراق به میدان رفت و با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید.  

سعید معروف کاپیتان تیم پیکان در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی اول هر تورنمت سخت است. اکیپ جدیدی که دور هم جمع شده‌ایم نیاز داریم چند روز با هم بازی کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم. بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند و برای روز اول شروع خوبی بود.

او در مورد انگیزه خود برای حضور در این مسابقات گفت: پیکان اتفاق قشنگی رقم زده است و با اسم‌ها و بازیکنان خارجی که آمده‌اند و اهمیتی که به این مسابقات داده شده، فکر می‌کنم تب والیبال در ایران اوج گرفته و خیلی از مردم پیگیر هستند و بیشتر از بازی‌های ملی بازی‌ها دنبال می‌کنند. برای هر بازیکنانی انگیزه است که در چنین مسابقه‌ای با حضور بازیکنان بزرگ حضور داشته باشند. اتفاقی که در این چند روزه در ایران می‌افتد انگیزه خوبی برای مردم است که  چند سالی است به دلیل کرونا از والیبال دور بوده اند. دلیل خاصی برای این حضور مسابقات نداشتم اما دوست داشتم در آخرین تورنمنتم در ایران،  شرکت کنم.

معروف در مورد حضور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و حضور تماشاگران گفت: برگزاری مسابقات در این سالن با حضور تماشاگران تلاش تیم پیکان بود. قشنگی این سالن به شلوغی‌اش است. قبلا که در این سالن بازی می‌کردیم و در رختکن بودیم آنقدر صدای تماشاگران زیاد بود که صدای مربی را هم به سختی می‌شنیدیم اما اکنون به خاطر کرونا گفته‌اند بلیت کمتری بفروشید، با بازی در این سالن خاطرات لیگ جهانی و شلوغی آن زمان برایم زنده شد و برایم خوشحال کننده بود که در این سالن شرکت کنم.

او در پاسخ به این سوال که فصل بعد در ایران بازی می‌کند یا نه گفت: در ایران بازی نمی‌کنم.

معروف در مورد بازی کردن کنار بازیکنانی چون انگاپت و عبدالعزیز گفت: وفتی در ترکیه بودم و داستان جام باشگاه‌های آسیا و آمدن بازیکنان خارجی شروع شد، برای همه سوال بود که چه اتفاقی قرار است در ایران بیفتد که این بازیکنان می‌آیند. ما هم باور نمی‌کردیم و این برایمان اتفاق عجیب و غریبی است. بازیکنان معتبر و ستاه‌های بزرگی حضور  دارند. بودن کنار این آدم‌ها حس دیگری دارد، راحت می‌شود کنارشان کار کرد و چه افتخاری از این بالاتر که در کشور خودم با چنین ستاره‌هایی بازی کنیم.  همه بازیکنان از بودن کنار این آدم‌ها لذت می‌برند و نکات زیادی یاد می‌گیرند. امیدوارم خاطره خوبی از ایران برایشان به جای بگذاریم.

کایپتان تیم پیکان در مورد عدم حضور تماشاگران زن در این مسابقه گفت: من هم مثل شما اخباری خواندم و برخی جاها می‌گفتند به زنان بلیت فروخته می‌شود و برخی هم گفته بودند نمی‌فروشند. خانواده‌ها هم پیگیر حضور در مسابقه بودند اما وظیفه ما بیشتر بازی کردن است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که خانواده‌ها در بازی‌های مراحل بالاتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.