stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 437798
  • 24 اردیبهشت 1401 - 18:53
0

جراحی بزرگ اقتصادی برای کشور ضروریست، مردم مراقب جنگ روانی دشمن باشند

جراحی بزرگ اقتصادی برای کشور ضروریست، مردم مراقب جنگ روانی دشمن باشند
قلم | qalamna.ir :

عصر شنبه روابط عمومی نیروی انتظامی قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در چهارمین جلسه نهضت روشنگری و جهاد تبیین که در جمع کارکنان انتظامی قم در حسینیه فاطمه‌الزهرا (س) ستاد این فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: تحریم اقتصادی یکی از ابزارهای دشمنان علیه نظام  اسلامی بود که این کشور را وادار به تسلیم کنند اما مقاومت مردم، نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: دشمنان با تمام توان خود تهاجم فرهنگی و جنگ روانی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته‌اند و علاج آن نیز جهاد تبیین، فرهنگ مقاومتی و جنگ روایت‌ها است.

 ادیانی ادامه داد: سابقه جنگ روایت و کشمکش دایمی حق و باطل به زمان پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) باز می‌گردد به گونه‌ای که با شهادت امیرالمومنین مردم می‌گفتند مگر علی نماز می.خواند که در محرابش کشته شود.

وی یادآور شد: جلوتر که می‌آییم می‌بینیم پس از واقعه جانگداز کربلا، اگر نبود نقش امام زین العابدین ع و جهاد  تبیین و روشنگری حضرت زینب حق زائل می‌گشت و یقینا این گروه عاشورائیان، یک گروه یاغی و خروج کننده علیه حق معرفی می‌شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: وقتی امام زین العابدین(ع) در مجلس یزید زبان به سخن گشود، از نام و نشانش پرسید، امام گفتند من علی بن الحسین هستم، یزید گفت حسین را خدا در کربلا کشت، امام زین العابدین با روشنگری و با تبیین درست، حقیقت را آشکار و وی را رسوا کرد، امام سجاد با جنگ روایت کار را به جایی رساند که مردم می‌توانستد حکومت را در دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در فراجا بیان داشت: نخستین کسی که انقلاب رنگی، مخملی و انقلاب فرهنگی به نام قیام آل محمد (ص) راه انداخت، مامون عباسی بود که شال سیاه بر گردن آویخت و اطرافیانش به سیاه جامگان معروف شدند و جنگ روایت را آغاز کردند.

ادیانی بیان داشت: فضای مجازی امروز هم به فرصت و هم به تهدید بدل شده است، در مقابل سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی، دشمن به یک جنگ ترکیبی دست زده است که تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی، مهم ترین آنها هستند.

وی تصریح کرد: اگر دیروز میدان جنگ چذابه، شلمچه، مهران و دهلران بود، امروز میدان جنگ کارخانه است، یعنی تولید برای رفع یا بی اثرکردن تحریم‌ها، امروز ضرورت کشور و انقلاب ایجاب می‌کند که هدفمندی یارانه و مردمی‌سازی آن و در واقع این جراحی بزرگ اقتصادی با قدرت و قوت انجام گیرد، البته مردم باید مراقب جنگ روانی دشمن باشند و محکم پای انقلاب و اسلام بایستند.

رییس عقیدتی سیاسی فراجا در پایان سخنان خود از فرمانده انتظامی استان قم به علت پیشتازی در حمایت، پشتیبانی و ترویج برنامه های عقیدتی، دینی و معنوی در فرماندهی انتظامی استان، قدردانی کرد و اظهار داشت: توقع ما از قم همین است چون پایگاه انقلاب و پیشتاز در انقلاب است و از تعامل اثربخش فرمانده انتظامی استان، مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات استان تشکر می کنم.

 فرمانده انتظامی قم نیز طی سخنانی با ارایه گزارشی از عملکرد و اقدام‌های پلیس قم در حوزه کارکنان و خانواده‌ها و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی با سایر پلیس‌های جهان، دینی بودن آن است که وظیفه‌اش برقرار کردن و اجرای احکام دینی و قوانین و مقررات دین در جامعه است.

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به برخی اقدام‌های انجام شده در حوزه فرماندهی انتظامی استان به‌ویژه توسط عقیدتی سیاسی استان گفت: در حوزه خانواده ها در هشت مولفه فرهنگی، آموزش سبک زندگی اسلامی، سواد رسانه، روشنگری، پویش همدلی، تاثیر ازدواج و فرزندآوری، آموزش احکام و جلسه‌های اندیشه ورزی برنامه‌ریزی و کار شده و نتایج درخشانی نیز حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد در حوزه جرایم کارکنان و آسیب‌های احتمالی آنها و خانواده هایشان، کاهش محسوسی وجود دارد که می تواند ناشی از اجرای همین برنامه‌ها باشد./

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.