stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437792
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:53
3

کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی درثلاث باباجانی/ قاچاق کالا در بندر دیر

کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی درثلاث باباجانی/ قاچاق کالا در بندر دیر
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار “احمدعلی گودرزی” در تشریح این خبر اظهارداشت: مرزبانان هنگ مرزی ثلاث باباجانی حین پایش و کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را در نقطه صفر مرزی مشاهده کردند.

وی افزود: مرزبانان برای مقابله با قاچاقچیان، بلافاصله به اجرای کمین هدفمند پرداخته و توانستند در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق سلاح را در مرزهای غرب کشور متلاشی کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه قاچاقچیان که تاب مقابله در برابر مرزبانان را نداشته کوله های همراه خود را رها و به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اظهار داشت: مرزبانان با بررسی کوله های رها شده ۳۶ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و ۴ قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان مرزبانی انتظامی کشور به طور شبانه روزی و با تیزبینی بر مرزها اشراف کامل دارند و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا به کشور می شوند.

قاچاق کالا در بندر دیر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیر و توقیف ۲ شناور باری خبر داد و گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا دریابانان پست و کنترل دیر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق با ۲ شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناوران شدند.

سرهنگ “یداله شرفی” در تشریح این خبر افزود: پس از بازدید مأموران از شناوران توقیفی، ۶ هزار و ۷۶۸ عدد نوشابه انرژی‌زا، ۹۶۰ عدد ویتامین سی، ۲ هزار عدد نودالیت، ۹۶۰ عدد بیسکوئیت خارجی، ۲۲۸ عدد قوطی سس فلفل و ده‌ها اقلام دیگر کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سرهنگ شرفی تصریح کرد: مرزبانان استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل نوار مرزی را تحت کنترل دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.