stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437786
  • 24 اردیبهشت 1401 - 10:54
0

شنبه پر ترافیک در پایتخت

شنبه پر ترافیک در پایتخت
قلم | qalamna.ir :

روز شنبه خبرنگار از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی شریفی با اشاره به ترافیک شنبه در پایتخت گفت: بزرگراه های بابایی، همت، جلال، زین الدین، حکیم، نیایش نواب و خیابان آزادی جزو پرترافیک‌ترین مسیرهای صبحگاهی شهر تهران است.

وی افزود: اکنون در بزرگراه‌های شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک است.

شریفی ادامه داد: در بزرگراه‌های صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزاد راه از چیتگر بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم.

به گفته وی، در بزرگراه‌های شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری جلال دارای حجم ترافیک است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدوده بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیک سنگین است.

وی یادآور شد: با بررسی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران انجام شد، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در همه تقاطع‌ها، معابر، مقابل مدارس و میادین شهر تهران به منظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.