stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437780
  • 24 اردیبهشت 1401 - 10:52
2

۲۲۰ جفت کفش کتانی قاچاق در قم کشف شد

۲۲۰ جفت کفش کتانی قاچاق در قم کشف شد
قلم | qalamna.ir :

  روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان، مهدی ریاضی افزود: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در میدان ۷۲ تَن به یک دستگاه خودروی اتوبوس مظنون که پس از توقیف و بازرسی از این خودرو، ۲۲۰ جفت کفش کتانی به ارزش یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۵۰ ریال را به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

ریاضی ادامه داد: با تشکیل پرونده، شعبه نخست ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، به دلیل نکردن مدارک مثبته گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

وی اضافه کرد: متهم علاوه بر ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، در مجموع به پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، محموله مکشوفهِ قاچاق توسط مرجع کاشف در اختیار اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیِ استان قرار گرفت.

قم به‌ دلیل واقع داشتن در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور در مرکز ثقل کشف قاچاق قرار دارد و بخش زیادی از مکشوفات آن شامل قاچاق عبوری است./

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.