stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437723
  • 23 اردیبهشت 1401 - 12:28
1

اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس انتخاب شدند
فارس_ با برگزاری انتخابات، اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس توسط اعضای این انجمن انتخاب شدند.
قلم | qalamna.ir :

با هدف ایجاد تشکلی تخصصی به منظور تفاهم و تعاون متقابل و حمایت از حقوق مشترک انسانی، مدنی، صنفی، نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس نمایندگان خود را برای تشکیل انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس انتخاب کردند.

این انتخابات در حالی با حضور محمود عبدالهی عضو‌ هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان خبری و مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و فهیمه مشکی باف مدیر امور استان‌های انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور در مرکز اسناد ملی فارس برگزار شد، که از چندی قبل هیات موسس با هدف راه‌اندازی این تشکل آغاز کرده بود.

پس از آنکه گزارش عملکرد هیات موسس توسط دبیر موقت این هیات در جمع اعضا قرائت شد، عضو‌ هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور، با اشاره به نقش رسانه و اهالی رسانه در توسعه ورزش کشور گفت: تعامل و همکاری اصولی با سازمان‌ها و نهادهای ورزشی کشور می‌تواند یکی از چشم اندازهای این انجمن با هدف توسعه نرم‌افزاری ورزش در استان فارس باشد.

محمود عبدالهی افزود: این انجمن محلی برای تبادل افکار با شیوه‌های مناسب رسانه‌ای برای ارتقاء فرهنگ ورزشی در کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های منحصر بفرد استان فارس در حوزه ورزش ابراز امیدواری کرد، تشکیل این انجمن در فارس سرآغاز اتفاقاتی خوب برای ورزش این استان پهناور باشد.

اما پس برگزاری انتخابات و شمارش آراء قاسم محمدی و محمدجواد شلتوک کار هر کدام با ۲۷ رای، حسین امیری با ۲۶، امین عطایی با ۲۴، مهدی راکعی با ۲۳، نجمه جعفری با ۲۳ و وحید پارسایی با ۲۰ رای به عنوان نمایندگان نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس انتخاب و معرفی شدند.

همچنین بر اساس آرای ماخوده منوچهر اسدی پویا و فریدون رئیسی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

با رای اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان خبری فارس سمیه یگانه نیز به عنوان بازرس هیات مدیره این انجمن انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی یک انجمن تخصصی است که وابسته به هیچ سازمان، حزب و یا گروه خاصی نبوده و با اهدافی توسعه محور در حوزه ورزش از جمله ارتباط و بسط همکاری و احترام متقابل با اتحادیه و انجمن‌های بین المللی نظیر انجمن بین‌المللی ورزشی نویسان (A.I.P.S ،اتحادیه ورزشی نویسان آسیا(A.S.P.U)و… تشکیل شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.