stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437711
  • 23 اردیبهشت 1401 - 1:47
4

مهار آتش در هتل نیمه ساخته شیراز

مهار آتش در هتل نیمه ساخته شیراز
فارس_ آتش سوزی در هتل نیمه ساخته خیابان پزشکان شیراز مهار شد
قلم | qalamna.ir :

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار داشت: آتش گسترده هتل در حال ساخت خیابان پزشکان شیراز که به دلیل تجمع مواد قابل اشتعال در طبقه منفی سه به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی‌ها را در پی داشت؛ با تلاش نفس گیر آتش نشانان ۶ ایستگاه مهار شد.
وی افزود:آتش‌سوزی در این مجموعه اقامتی در حال ساخت که به دلیل عملیات جوشکاری بر روی مواد قابل اشتعال به وقوع پیوست از طبقه منفی سه با حجم بالایی از فوم های سقفی، الوار های چوبی و سیلندر های گاز  آغاز شد و بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت و به دلیل مجاورت با ساختمان مسکونی چند طبقه در موقعیت حساسی قرار داشت.

قانع  در تشریح جزئیات این حادثه گفت : پس از گسترش آتش در این ساختمان ، حادثه در ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه به آتش نشانی گزارش و شش ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی شیراز برای کنترل آتش این مجموعه اقامتی اعزام شدند و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب، عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به تحت کنترل درآمدن آتش در همان لحظات اولیه تصریح کرد : همزمان با پیشروی آتش، خاموش کردن آتش در برخی نقاط موفق بود اما شدت آتش و وجود مواد قابل اشتعال کار اطفا را با مشکلاتی مواجه می کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز  با تاکید بر اطفای کامل آتش گفت : خوشبختانه هیچ آسیب دیده‌ای نداشتیم و شعله های آتش با سرعت عمل تیم اطفایی قبل از به وقوع پیوستن حادثه ای غیر قابل جبران و از همه مهم تر سرایت به ساختمان مسکونی همجوار کنترل و مهار شد.

در حال حاضر عملیات لکه گیری برای اطمینان از عدم بروز حوادث ثانویه در حال انجام است

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.