stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437696
  • 23 اردیبهشت 1401 - 1:29
1

تشکیل ۲۶ پرونده برای محتکران کالا‌های اساسی در فارس

تشکیل ۲۶ پرونده برای محتکران کالا‌های اساسی در فارس
فارس_ کشف ۴۱۳ تن انواع کالا‌های اساسی از ابتدای امسال از اقدامات دستگاه قضایی فارس برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار در استان است.
قلم | qalamna.ir :

کشف ۴۱۳ تن انواع کالا‌های اساسی و تشکیل ۲۶ پرونده برای محتکران از ابتدای امسال از اقدامات دستگاه قضایی استان با همکاری و ورود میدانی سازمان اطلاعات سپاه استان و پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در راستای مبارزه با گرانفروشی و احتکار بوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس از تشدید نظارت‌های قضایی بر بازار و برخورد با گرانفروشی، احتکار، اختفاء و توزیع خارج از شبکه کالا‌های مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: برخی افراد سود جو در این مقطع زمانی حساس و با توجه به اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها اقدام به تخلفات گوناگون می‌کنند که این موضوع با حساسیت توسط دادستان‌های حوزه‌های قضایی و با همکاری تعزیرات حکومتی مطابق اختیارات جدید و ضابطین رصد و دنبال می‌شود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه در یک ماه اخیر بیش از ۴۱۳ تن انواع کالا‌های اساسی شامل آرد، روغن، گندم، گوشت، ماکارونی و نهاده‌های دامی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال با دستور قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شده است گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان نیز از ابتدای امسال بیش از ۳۰۲ هزار کیلوگرم روغن، هزار کیلوگرم قند و شکر، ۷۷ هزار کیلو گرم ماکارونی، ۱۷ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم آراد، ۶۵ هزار کیلو گرم مرغ و ۴۵ هزار کیلوگرم گندم به ارزش تقریبی ۱۷۱ میلیارد تومان کشف کرده و برای متهمین این پرونده‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین خاطر نشان کرد به دادستان‌های همه حوزه‌های قضایی تأکید شده است همکاری لازم با تعزیرات حکومتی برای بازرسی و نظارت میدانی بر بازار را در کنار ضابطین در دستور کار قرار دهند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.