stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 437634
  • 22 اردیبهشت 1401 - 13:27
2

تخت جمشید میزبان پله‌نوردی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا

تخت جمشید میزبان پله‌نوردی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا
فارس_ ورزشکاران هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان فارس در تخت جمشید پله‌نوردی کردند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: جمعی از ورزشکاران نابینا و کم‌بینا استان فارس به‌مناسبت هفته سلامت و در راستای پله‌نوردی جام رمضان فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در تخت جمشید پله نوردی کردند.

محمدرضا جعفری گفت: توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان گامی بلند در راستای حضور عزیزان نابینا و کم بینا است.

مسئول کمیته ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: فارس به عنوان قطب ورزش نابینایان و کم بینایان کشور اهتمام خود را برای گسترش ورزش همگانی این عزیزان بکار بسته است و توجه به سلامت، نشاط عزیزان نابینا و کم بینا و حضور در جامعه و معرفی توانمندی‌های این طیف از عزیزان ورزشکار دارای معلولیت به آحاد مردم و ایجاد انگیزه در دیگر عزیزان دارای معلولیت گامی بلند برای حضور در جامعه است.

به مناسبت هفته سلامت و در راستای جام رمضان فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا در تخت جمشید پله نوردی کردند.

محمدرضا جعفری گفت: این عزیزان با شعار تحرک ، سلامتی و نشاط در تخت جمشید پله نوردی کردند تا توانمندی‌های خود را به دیگران نشان دهند‌.

محمدرضا جعفری گفت: خانم ها فلاحی ،آلهام دل خوش، زهرا فارسی، نساء زارع، مرضیه قربانی، زری شکوهی زاده، مریم مرادی، نرگس منصوری، شکیلا منصوری، آقایان سیدنیما عامری راد ، امیر رفیع زاده و خانم جعفری حضور داشتند و بعد از برگزاری این ویژه برنامه به همه این عزیزان هدایایی از طرف هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا شد.

مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان ضمن دعوت از خیرین ورزشی و مشارکت در برنامه‌های ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: تمام هزینه ها و هدایای این را خیر و عزیز خیر اندیش استاد علی اصغر احسان نیا کارآفرین و خیر ورزشی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان پرداخت کردند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.