stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 437591
  • 21 اردیبهشت 1401 - 18:54
1

شکایت فوتبال ناشنوایان ایران به استفاده از هندزفری در تیم فرانسه

شکایت فوتبال ناشنوایان ایران به استفاده از هندزفری در تیم فرانسه

پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران برابر فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای المپیک، تیم ایران به حضور چند بازیکن شنوا در این تیم اعتراض کرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، محمد رضا خدری مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در این باره گفت: در بازی برابر تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی، تعدادی از بازیکنان از هندزفری استفاده کرده بودند و نسبت به صداها سریع عکس العمل نشان می دادند.

وی گفت: پیش از افتتاحیه نیز در بازی فوتبال بین کامرون و برزیل نیز این مساله اتفاق افتاده بود که با اعتراض میزبان، تیم کامرون محروم شد و ۳ امتیاز بازی به برزیل داده شد.

خدری در پاسخ به این پرسش که به کدام یک از بازیکنان تیم فرانسه مشکوک بودید و نسبت به آنها اعتراض داشتید، گفت: دروازه بانان و دو نفر از بازیکنان اصلی تیم بودند که با استفاده از هندزفری و حرکات دست بازیکنان را راهنمایی می کردند. ما بعد از پایان دیدار به این مساله اعتراض کردیم که امروز منتظر هستیم تا ببینیم به اعتراض ما پاسخ می دهند یا خیر؟

مربی دروازه بانان تیم ملی در پاسخ به این پرسش، در صورتی که به اعتراض شما پاسخ داده نشود، بازی بعدی شما با کدام تیم است، افزود: بازی بعدی ما روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت با تیم سنگال برای کسب جایگاه پنجم‌ تا هشتم‌ خواهد بود. اگر برابر این تیم به پیروزی برسیم، با برنده دیدار لهستان و ایتالیا برای کسب جایگاه پنجم المپیک  رقابت خواهیم کرد.

وی افزود: دوره قبل در المپیک هشتم شدیم، این دوره تلاشمان کسب سکو بود که متاسفانه شرایط آن طور که می خواستیم رقم نخورد. ما در مرحله مقدماتی تمام بازی‌ها را بردیم و  به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردیم.

خدری در پایان در خصوص میزبانی این دوره از بازی‌های المپیک گفت:  میزبانی بسیار بد بود، زمین های چمن از نظر کیفیت نامناسب و استانداردهای لازم را از نظر قوانین فیفا نداشت، در مجموع میزبانی ضعیف و دور از تصور بود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.