stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 437560
  • 21 اردیبهشت 1401 - 15:09
2

فارس، پیشگام اجرای طرح ملی پیاده‌روی ایرانیان

فارس، پیشگام اجرای طرح ملی پیاده‌روی ایرانیان
فارس_ اجرای طرح ملی پیاده‌ر‌وی ایرانیان (از ۱۶ اردیبهشت ماه)، همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

شهرستان زرقان با جمعیت قریب‌ به ۵۰ هزار نفر، پیشگام و داوطلب اجرای اولین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان شد.

برگزاری پیاده‌روی ‌ایرانیان، با همت شهرداری، شورای اسلامی، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و فرهنگی، توسط سرکارخانم فتوحی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان زرقان، و هماهنگی‌هایی که با فرماندار محترم به عنوان رئیس شورای عالی ورزش شهرستان از حدود ۲۱ ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود، صورت گرفت.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس افزود: این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و به مدت دو ساعت با مسیری به طول۴ کیلومتر، از پارک معروف مهر به سمت پارک آزادگان، در یک روز با نشاط و بارانی، به طول انجامید؛ رئیس هیات ورزش‌های همگانی نیز در این پیاده‌روی خانوادگی، حضور داشته و شاهد اجرای پیاده‌روی بودند. به طور تقریبی، ۵ هزار نفردر مراسم شرکت داشتند که در پیشاپیش مردم، اعضای شورای اداری شهرستان اهر، اعضای شورای شهر، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده بسیج، فرماندار محترم شهرستان، روسای ادارات و موسسات نیزحضور داشتند.

سیروس پاک فطرت گفت: اکثر مردم با لباس ورزشی و به صورت خانوادگی، این مسافت را با شور و اشتیاق خاصی طی کردند. در ورودی پارک آزادگان، که یکی از پارک‌های بزرگ و زیبای این شهرستان است، برگه‌های قرعه کشی توزیع شد؛ از جمله اتفاقات و برنامه‌های جالب این پیاده‌روی، حضور هیات های ورزشی قهرمانی از جمله کاراته، ژیمیناستیک، کنگ‌فو، اسکیت، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای و… بود که به زیبایی هرچه تمام‌تر این مراسم افزودند. 

وی افزود: فرماندار محترم شهر زرقان ، نیز سخنرانی مختصری داشته و خاطر نشان کردند که هر ماه حداقل یک بار و به صورت گسترده پیاده‌روی را در شهرستان زرقان اجرا خواهند کرد که شورای شهر نیز موافقت خود را اعلام کردند.

سیروس پاک فطرت در ادامه گفت: در این مراسم، بعد از اجرای سرود، به قید قرعه، تعدادی دوچرخه، هدایای نقدی، کارت هدیه و وسایل ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد؛ در ضمن، تبلیغات این مراسم و تشویق مردم به پیاده‌روی، توسط مهندس سیروس پاک فطرت در رسانه‌های ملی رادیویی به اجرا درآمد.

سیروس پاک فطرت در پایان افزود: از تمامی دوستانی که در فدراسیون ورزش‌های همگانی ما را در اجرای این پیاده‌روی بزرگ همراهی کرده، کمال تشکر و قدردانی خودمان را ابراز داشته و امیدواریم اجرای سایر برنامه‌های ورزشی نیز، با استقبال بی‌نظیر شما عزیزان همراه شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.