stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 437553
  • 21 اردیبهشت 1401 - 13:20
1

ارجاع ۵ پرونده عمده فروش متخلف به تعزیرات فارس

ارجاع ۵ پرونده عمده فروش متخلف به تعزیرات فارس
فارس_ معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از تشکیل پرونده تخلف ۵ واحد عمده فروش به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان صمت از واحدهای عمده فروشان مواد غذایی و آرایشی بهداشتی سطح شهر شیراز، مشاهده گردید که کالاهای مورد عرضه توسط اغلب واحدهای مذکور جزو کالای هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده و همچنین علی رغم تذکرات قبلی متاسفانه تعداد ۵ واحد عمده فروش اقدام به ثبت کالاهای خود که شامل انواع: پودر شوینده، پوشک بچه و مایع ظرفشویی در سامانه تجارت ننموده بودند.

مهدی حسنی افزود: فعل و عمل نامبردگان طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی تخلف محسوب گردید و پرونده تخلف ایشان به ارزش ۲ میلیارد و چهارصد و سه میلیون و پانصد و هشتاد هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارسال گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی اظهار داشت: هم استانی‌های در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی، احتکار و اختفا، اعلام نکردن موجودی، عرضه خارج از شبکه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان منعکس کنند تا ضمن رسیدگی، اقدام قانونی متناسب انجام شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.