stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 437508
  • 20 اردیبهشت 1401 - 18:53
2

محمدی: قهرمانی سخت شد اما کنار نمی‌کشیم/ داوران در هفته‌های آخر بیشتر دقت کنند

محمدی: قهرمانی سخت شد اما کنار نمی‌کشیم/ داوران در هفته‌های آخر بیشتر دقت کنند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید از داوران انتظار دارد در هفته‌های پایانی بیشتر دقت کنند.

قلم | qalamna.ir :

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با درباره تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: یک تصمیم اشتباه داور باعث می‌شود ما متضرر شویم. وقتی در دقیقه ۷۵ تیم ما فشار می‌آورد یک پرچم اشتباه کمک داور باعث می‌شود ما نتیجه مطلوب را به دست نیاوریم. داوران می‌توانند سهوی اشتباه کنند اما نباید اینگونه باشد که ما هر بازی متضرر شویم. به همین خاطر از داوران می‌خواهیم که در هفته‌های پایانی دقت بیشتری داشته باشند. ما به دنبال این نیستیم که منفعتی از داوری به ما برسد بلکه می‌خواهیم کارشان را به نحو احسن انجام دهند تا حاشیه‌ها کم شود.

او درباره لغو برگزاری دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در تبریز هم گفت: به خاطر اینکه آقای رئیس جمهور قرار است به تبریز سفر کنند، ما نتوانستیم در تبریز از سپاهان میزبانی کنیم و به همین خاطر با هماهنگی باشگاه گل‌گهر قرار است بازی ما برابر سپاهان در ورزشگاه سیرجان برگزار شود.

محمدی در ادامه اظهارات کامرانی‌فرد که عنوان کرده در بررسی بازی رو در روی تیم‌ها گل زده در خانه حریف حساب نمی‌شود هم گفت: ما دنبال این نیستیم که خلاف قانون، کاری انجام شود. آبان پارسال به ما ابلاغ شد که بازی رو در رو محاسبه می‌شود و گل زده در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

او در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم شرایط ما سخت شده است اما فوتبال همین است و قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنا کادر فنی و بازیکنان همه تلاششان را انجام می‌دهند و ما هم در باشگاه همه تلاشمان را می‌کنیم و با مجموعه تیم تا لحظه آخر می‌جنگیم و کنار نمی‌کشیم و همه توانمان را می‌گذاریم تا برای شادی هواداران هر کاری انجام  بدهیم. شاید شرایط تغییر کند و فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست. سال اول لیگ، پرسپولیس برابر فجر پیروز شد و استقلال در انزلی شکست خورد و ما قهرمان شدیم. تا لحظه‌ای که سوت پایان بازی چهارم را داور بزند ما تلاش می‌کنیم. از وقتی در پرسپولیس پست گرفتم هم و غم من این است که عملکردم طوری باشد که مقابل خدای خودم و هواداران شرمنده نشوم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مصدومیت وحید امیری هم گفت: او روحیه خوبی دارد و فردا باید عمل کند. با توجه به این که علم پزشکی پیشرفت کرده موضوع نگران کننده‌ای نیست. ما مثل خیلی از باشگاه‌ها نیستیم که وقتی بازیکن به تیم ملی می‌دهند و مصدوم تحویل می‌گیرند غر بزنند. حضور وحید امیری در تیم ملی برای ما افتخار است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.