stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 437487
  • 20 اردیبهشت 1401 - 14:52
0

۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده در ملایر کشف و ضبط شد

۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده در ملایر کشف و ضبط شد
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ«احمد ساکی» روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: در بازرسی از این مکان سه هزار و ۶۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی در مجموع به وزن ۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده کشف شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده و با تشکیل پرونده یک متهم در این رابطه به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر و پرخطر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده از معتادان کارتن‌خواب، طرح شهرستانی پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ به مدت ۲۴ ساعت در نقاط از پیش تعیین شده اجرا شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه تمامی نقاط آلوده در این طرح پاکسازی شد، گفت: همچنین ۱۹ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۱۱ معتاد متجاهر توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهداء جمع‌آوری و پس از غربال‌گری برای مداوا و ترک اعتیاد تحویل مراکز بازپروری شدند.

وی همچنین به دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه و کشف ۱۰ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران ملایر اشاره کرد و افزود: در بازرسی ماموران از مکان مورد نظر، اموال مسروقه‌ای همچون گوشی‌های تلفن همراه، انواع شارژر گوشی و انواع قطعات و تجهیزات تلفن همراه، به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی ملایر، با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.