stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 437434
  • 19 اردیبهشت 1401 - 18:54
0

ساکت: رئیس هندبال درباره داوری بیشتر تعمق کند/ فوتبال باید آرامش داشته باشد

ساکت: رئیس هندبال درباره داوری بیشتر تعمق کند/ فوتبال باید آرامش داشته باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، از داوری دیدار برگشت فینال لیگ برتر هدنبال انتقاد کرد.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا ساکت پس از قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال، با گلایه از داوری دیدار فینال لیگ برتر هندبال، گفت: از داوری امروز گلایه دارم و متاسفم که مسئول کمیته داوران فدراسیون هندبال تحت تاثیر جو سالن بود. از ریاست فدراسیون انتظاردارم در این ارتباط تعمق بیشتری داشته باشد. من در جایگاه کارشناسان و پیشکسوتان حضور داشتم و همه نسبت به عدم رعایت برخی مفاد از سوی داور نکاتی را مطرح کردند که این موارد برای آینده هندبال جای نگرانی دارد.

ساکت با انتقاد از طولانی شدن لیگ هندبال، خاطرنشان کرد: لیگ امسال خیلی طولانی و دارای توقف‌های مکرر بود که این موضوع به نفع هندبال ایران نیست، البته بخش‌هایی از این مشکلات نیز بخاطر تیم ملی بود. خوشبختانه تحرک در هندبال ایجاد شده و فدراسیون در حال تلاش است که جای تقدیر دارد. ما نیز سعی می‌کنیم در بخش مردان و البته در بخش بانوان نیز برنامه‌های خودمان را دنبال کنیم.

وی درباره شرایط تیم والیبال سپاهان نیز گفت: برخی اهداف متاسفانه توسط کادر فنی و بازیکنان مثل پرورش مربیان اصفهانی، پرورش بازیکنان جوان و مستعد استان و رشد والیبال اصفهان محقق نشد، همچنین حضور در آسیا نیز یکی دیگر از اهداف بود. بعد از اینکه این اهداف به سرانجام نرسید هیات مدیره ارزیابی و بازنگری در اینباره داشت و قرار شد ما مجددا به این سمت برویم که والیبال استان و استعدادهای آن را هدایت کنیم و پرورش دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، افزود: سیاست‌گذاری باشگاه مبنی بر این است که با تیمی جوان از استان اصفهان در لیگ یک حاضر شویم. بخش‌هایی از برنامه‌ای که کادر فنی والیبال ۳ سال پیش طراحی کرده بود محقق نشد و بر همین اساس نیز بر اساس سیاست‌گذاری جدید حرکت خواهیم کرد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پایان درباره شرایط فدراسیون فوتبال گفت: اجازه بدهید وقتی در ۱۰ خرداد مجمع برگزار شد در این‌باره صحبت کنم. در شرایط فعلی باید کمک کنیم که مجمع در آرامش برگزار شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.