stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 437364
  • 18 اردیبهشت 1401 - 18:55
1

تکواندوکار ناشنوا: برای کسب طلا سختی های زیادی را تحمل کردم

تکواندوکار ناشنوا: برای کسب طلا سختی های زیادی را تحمل کردم

دارنده مدال طلا بازیهای المپیک در تکواندو گفت: برای کسب طلا در بازیهای المپیک ۲ ماه است که خانواده ام را ندیده ام و سختی های زیادی را تحمل کرده ام.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، علیرضا شریفی منش در وزن ۵۸ کیلوگرم پس از کسب مدال طلا تکواندو در بازی‌های المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: برای اولین بار است که در المپیک شرکت می کنم و معتقدم سطح رقابت‌ها بسیار سنگین و تمام حریفان با آمادگی بالایی در مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

وی گفت: برای کسب مدال طلا در تکواندو سختی‌های زیادی را تحمل کردم و تمرینات پرفشار و سنگینی داشتم، حتی ۲ ماه است که خانواده‌ام را ندیدم.

این تکواندوکار ناشنوا درباره حس خود بعد از کسب طلا، گفت: به خاطر سختی هایی که کشیده بودم، حس بسیار خوبی داشتم، امیدوارم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

شریفی منش ادامه داد: من مدال خود را مدیون خانواده ام می دانم که در این موفقیت نقش بزرگی داشتند و همیشه در سخت ترین شرایط حامی من بودند.‌

وی در پایان از تکواندوکار قزاقی به عنوان سخت ترین حریف خود نام برد و اظهار کرد: هر چند در فینال رقابت سختی با تکواندوکار قزاقی قهرمان دوره قبل المپیک داشتم اما با لطف خدا توانستم او را شکست دهم و به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.