stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 437362
  • 18 اردیبهشت 1401 - 18:54
1

رضایت رییس فدراسیون از عملکرد کاروان ناشنوایان ایران در المپیک برزیل

رضایت رییس فدراسیون از عملکرد کاروان ناشنوایان ایران در المپیک برزیل

رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان گفت: تا ششمین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان کاروان ایران بالاتر از انتظار ظاهر شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، مهران تیشه گران در ارزیابی از عملکرد کاروان ایران در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان اظهار کرد: این دوره از بازی‌های المپیک‌ تلاش کردیم کاروانی کیفی و مدال آور به المپیک اعزام کنیم که تا به امروز عملکرد کاروان راضی کننده و بالاتر از انتظار بود.

وی گفت: به جز رشته تیراندازی که عملکرد موفقی در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان نداشت و انتظارات را برآورده نکردند، سایر رشته ها به ویژه جودو و تکواندو بالاتر از انتظار ظاهر شدند و عملکردشان راضی کننده بود.

تیشه گران تصریح کرد: در این دوره از بازی‌ها تصور نمی کردیم فوتبال یا والیبال ساحلی از گروه خود صعود کنند و در جمع ۸ تیم برتر قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: در تیراندازی قرار بود تنها یک ورزشکار به المپیک اعزام کنیم که سرمربی این تیم با توجه به امتیازاتی که ورزشکاران در تمرینات به ثبت رسانده بودند به ما تاکید کرد که هر ۴ ورزشکار اعزامی شانس مدال هستند. در حالی که نتایج در بخش انفرادی راضی کننده نبود، امیدوارم در میکس به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

رییس فدراسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: در دوومیدانی ۳ نماینده در المپیک داریم که هر سه ورزشکار از قهرمانان خوب ما در المپیک های دوره قبل هستند، امیدوارم در این رشته نیز به ۳ مدال خوشرنگ دست پیدا کنیم.

وی افزود: بعد از تکواندو و جودو بیشترین امید ما در کشتی آزاد و فرنگی است که امیدوارم با کسب چند مدال طلا در این رشته به جایگاهی بهتر از دوره قبل دست پیدا کنیم.

تیشه گران همچنین درباره وضعیت میزبانی در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، گفت: شرایط میزبانی راضی کننده نبود و برزیل در برگزاری المپیک ناشنوایان بسیار ضعیف عمل کرد، به ویژه سالن‌های ورزشی که اکثر آنها فرسوده و سرد هستند و فضای مناسبی برای برگزاری رقابتهای المپیک نیستند. با شرایطی که برزیل میزبان برگزاری المپیک بود ما به برگزاری بازی‌های آسیایی در ایران امیدوار شدیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برای اعزام کاروان به بازیهای المپیک ناشنوایان چه مقدار هزینه شده است، افزود: به جز هزینه برگزاری اردوها، تا به امروز ۱۵ میلیارد تومان برای اعزام کاروان به برزیل هزینه شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.