stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 437269
  • 17 اردیبهشت 1401 - 16:36
5
با افتتاح بلوار پردیسان همدان محقق شد؛

از کاهش زمان دسترسی به کوی وحدت و رضوان تا تسریع در عبور و مرور

از کاهش زمان دسترسی به کوی وحدت و رضوان تا تسریع در عبور و مرور
همدان- با افتتاح بلوار پردیسان همدان از کاهش زمان دسترسی به کوی وحدت و رضوان تا تسریع در عبور و مرور را شاهد خواهیم بود.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، شهردار همدان در آیین افتتاح بلوار پردیسان همدان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و مسئولان شهری برگزار شد، عنوان کرد: اراضی تفکیکی ۳۶ هکتاری در کوی پردیسان قرار گرفته است، این بلوار راه دسترسی از بزرگراه امام خمینی به منطقه خضر است که تسهیلگر تردد مردم این منطقه خواهد بود

سیدمسعود حسینیبا تاکید بر ارائه خدمت با کیفیت به مردم همدان، تصریح کرد: طول این معبر ۵۰۰ متر مربع و عرض آن ۲۴ متر مربع است و با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد تومان احداث شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تکمیلی این مجموعه، اظهار کرد: این معبر که در کنار بزرگراه امام خمینی (ره) نقش بسزایی در کاش ترافیک منطقه خواهد داشت و دراین محدوده فضای ورزشی ۹ هزار مترمربعی، هایپرمارکت ۵هزار متری که پارکینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان همچنین، به ایجاد زیرساخت‌های احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در این منطقه اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای ارائه امکانات مناسب جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی به کار می‌بندیم.

حسیمی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه باعث کاهش طول مسیر، و دسترسی آسان به کوی خضر وکوی رضوان می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه شامل زیر سازی، جدول‌گذاری،بیس‌بتن، آسفالت، تجهیز و لوله‌گذاری جهت روشنائی کاشت فضای سبز است.

وی در ادامه بر عزم شهرداری بر رعایت عدالت توزیعی در اجرای پروژه‌های شهری تاکید کرد و افزود: مدیریت شهرداری منطقه سه در خدمت به مردم به ویژه در حوزه ترافیک بسیار کارآمد فعالیت می‌کنند.

محمدرضا فیضی منش نیز در این آیین، با اشاره به اجرای طرح های جهادی در منطقه سه شهرداری همدان به پیش روی طرح بلوار پردیسان اشاره کرد و گفت: در این راستا بلوار پردیسان به طول ۵۰۰ متر وعرض ۲۴ متر اجرایی شد.

شهردار منطقه سه همدان خاطرنشان کرد: اعتبار کلی این پروژه برابر ۴ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در این زمینه شامل زیرسازی، جدول گذاری، اجرای بیس بتن، آسفالت، تجهیز و لوله گذاری جهت روشنایی کاشت فضای سبز است، تصریح کرد: از جمله دلایل احداث این بلوار می توان به معبر دسترسی به سایت تفکیکی ۳۶ هکتاری اشاره کرد.

فیضی منش یادآور شد: با اجرای طرح بلوار پردیسان که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، تسریع و کاهش زمان دسترسی به کوی وحدت (خضر) و کوی رضوان را شاهد خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.