stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 437133
  • 15 اردیبهشت 1401 - 18:53
1

کار بزرگ یحیی گل‌محمدی در دیدار با پیکان

کار بزرگ یحیی گل‌محمدی در دیدار با پیکان

حسن خان‌محمدی می‌گوید تغییر تاکتیک سرمربی پرسپولیس در بین دو نیمه بازی با پیکان باعث شد تا این تیم با وجود ۱۰ نفره شدن بتواند حریفش را شکست دهد.

قلم | qalamna.ir :

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس دو نیمه متفاوت با تاکتیک‌های متنوع داشت. گل‌محمدی به خوبی توانست تیمش را در نیمه دوم و با وجود ۱۰ نفره بودن، جمع کند و امتیاز از دست ندهد که به نظرم این کار بزرگی بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس ۵ بازی بسیار مهم دارد و نباید امتیاز از دست بدهد. آن‌ها رقابت حساسی با استقلال دارند و باید قدر تک تک امتیازهای باقی مانده را بدانند. بازیکنان باید با تمام توان در زمین حاضر شوند و هیچ‌کدام کم نگذارند. شاگردان گل‌محمدی این شانس را دارند که دوباره قهرمان لیگ برتر شوند و باید هم بازی‌های خوبی انجام دهند و هم منتظر امتیاز از دست دادن استقلال بمانند.

این پیشکسوت در خصوص بازگشت حامد لک به دروازه پرسپولیس و ثبت کلین‌شیت برابر پیکان عنوان کرد: این اتفاق مثبتی بود که در ترکیب تیم و در دیدار با پیکان رخ داد که ثمره آن را هم شاهد بودیم. لک دروازه‌بان باتجربه‌ای است که می‌تواند در این ۵ هفته باقی مانده که هر کدام از بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد، عصای دست گل‌محمدی در درون دروازه باشد.

او در خصوص گلزنی مهاجمان پرسپولیس بعد از ۵ هفته و همچنین ناکامی دوباره تمیروف در باز کردن دروازه حریفان توضیح داد: امیدوارم این گلزنی‌ها ادامه داشته باشد زیرا باعث افزایش انگیزه همه بازیکنان در بازی‌های بعد می‌شود. پاکدل چند هفته‌ای مصدوم بود و رفته رفته بهتر شده و در دیدار با پیکان باز هم شایستگی‌هایش را اثبات کرد. او می‌تواند زوج خوبی را با مهاجم ازبکستانی تشکیل دهد. تمیروف مهاجم داخل محوطه جریمه نیست و او به دلیل دوندگی بالایی که دارد، در خارج از محوطه می‌تواند حریفان را تحت فشار بگذارد و پرس کند و برای سایر مهاجمان هدف پرسپولیس فضا ایجاد کند.

خان‌محمدی درباره شانس قهرمانی سرخ‌ها عنوان کرد: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما آن‌ها هم نباید امتیاز از دست دهند و هم باید منتظر لغزش استقلال باشد؛ به هیمن دلیل بازیکنان تا آخرین لحظه باید برای پیراهنشان بجنگند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.