stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 437119
  • 15 اردیبهشت 1401 - 13:37
0

سرانه فضای آموزشی خوزستان به متوسط کشوری می‌رسد

سرانه فضای آموزشی خوزستان به متوسط کشوری می‌رسد
خوزستان - مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در سال گذشته حدود یک هزار کلاس درس در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم تا مهرماه نیز ۷۰۰ کلاس دیگر را افتتاح کنیم.
قلم | qalamna.ir :

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین کلنگ‌زنی دو مدرسه در رامشیر که امروز (۱۵اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور در رامشیر دو مدرسه که به همت خیرین پایه‌گذاری شده بود، کلنگ‌زنی شدند و امیدواریم که این این دو مدرسه دو کلاسه تا مهرماه به بهره‌برداری برسند. یک مدرسه خیرساز نیز آماده بهره‌برداری است. 

وی ادامه داد: با توجه به اعتباراتی که در سال ۱۴۰۱ تزریق خواهد شد، تعدادی از فضاهای آموزشی رامشیر را نوسازی و بهسازی خواهیم کرد و در بحث تجهیزات نیز مبلغی تخصیص داده شده و در حال خرید تجهیزات برای مدارس رامهرمز و رامشیر هستیم. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در سال گذشته رتبه اول کشوری را با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان مشارکت به خود اختصاص داد. امیدواریم با مشارکت خیرین خوزستانی و دیگر خیرین کشوری، این مقام را حفظ کنیم و دولت نیز متعهد شده که کمک کند. 

وی افزود: اگر با این شیب صعودی حرکت کنیم، امیدواریم تا سال آینده سرانه فضای آموزشی استان خوزستان به سرانه متوسط کشوری برسد. 

وی در پایان با اشاره به تعداد کلاس‌های ساخته شده از مهر سال گذشته، عنوان کرد: در سال گذشته حدود یک هزار کلاس درس در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم تا مهرماه نیز ۷۰۰ کلاس دیگر را افتتاح کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.