stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 436788
  • 11 اردیبهشت 1401 - 6:01
0
فرماندار همدان اعلام کرد؛

بازرسی وضعیت عرضه مستمر روغن در شهر همدان

بازرسی وضعیت عرضه مستمر روغن در شهر همدان
همدان- قلمنا- فرماندار همدان گفت: قیمت مرغ در بازار به ثبات رسیده و انبار کالاهای اساسی و فروشگاههای زنجیره ای به منظور عرضه مستمر روغن باید بصورت دوره ای با زمانبندی مشخص مورد بازرسی قرارگیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدعلی محمدی در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: متاسفانه علیرغم افزایش قیمت نان فقط مدت کوتاهی شاهد بهبود کیفیت نان بودیم و مجددا شاهد عدم کیفیت و کم فروشی در برخی از نانوایی ها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تشدید بازرسی هدفمند و با برنامه از نانوایی ها، تاکید کرد: ضمن شمارش آرد، وضعیت بهداشتی، رعایت ساعت کاری، کم فروشی و کیفیت نان تخلفات نانوایی ها از امروز با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد.

فرماندار همدان با بیان اینکه بالا بودن تعداد نانوایی ها باعث شده فعالیت برخی از نانوایی ها با سهمیه فعلی مقرون به صرفه نباشد، افزود: از اتحادیه ذیربط انتظار می رود نسبت به بازرسی مستمر و تقویت نظارت داخلی اقدام نماید و در صورت تکرار تخلفات واحد نانوایی متخلف در فرایند لغو پروانه قرار گیرد.

محمدی در ادامه با توجه به بالا بودن قیمت سیب زمینی اظهار کرد: تعاون روستایی نسبت به پیگیری موضوع و تامین و توزیع سیب زمینی با هدف تنظیم بازار اقدام نماید.

فرماندار همدان یادآور شد: قیمت مرغ در بازار به ثبات رسیده و انبار کالاهای اساسی و فروشگاه های زنجیره ای به منظور عرضه مستمر روغن باید بصورت دوره ای با زمانبندی مشخص مورد بازرسی قرارگیرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.