stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 436689
  • 09 اردیبهشت 1401 - 19:26
0

رژیم صهیونیستی به زودی محو خواهد شد

رژیم صهیونیستی به زودی محو خواهد شد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه گفت: مستکبران جهان رژیم صهیونیستی را در منطقه ایجاد کرده اند و این رژیم به زودی از نقشه جهان محو خواهد شد.
 سردار سلامی در سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران در روز قدس  گفت: فلسطینی ها به این حقیقت رسیدند که با کاغذ پاره ها نمی توان امنیت را و استقلال و بازگشت به سرزمین مادری را آرزو کرد و با ظالمان سازش کرد. این درس بزرگی است که تاریخ به همه ما داده است و امامان بزرگوار ما بر این حقیقت حکیم و آگاهند که سازش با ظالم راه زیستن امن و آرام نیست. مستکبران راه غلبه بر خودشان را به ما نمی آموزند. این منطق روح جهاد را در فلسطین و لبنان و دیگر نقاط جهان اسلام علیه مستکبران برانگیخت. این تفکر که راه سعادت مسلمانان در برابر ‌مستکبران از مسیر جهاد عبور می کند. دشمن زبان شمشیر را خوب ‌می‌فهمد. او به منطق قدرت معتقد است و می‌داند با قوی شدن می توان پیروز شد. به قدرت احترام می گذارد و این سررشته راهی بود که امامان انقلاب ما به ویژه در دوره طولانی امامت رهبری عزیزمان موجب شکل گیری یک نقشه راه جدی شد.
وی‌ گفت: رهبری انقلاب مدبرترین بهترین و قدرتمندترین فرمانده خود را برای هدایت نهضت مقاومت منصوب کرد. حاج قاسم شهید توانست در اقصی نقاط جهان جوانان را به جهاد دعوت کند و از آن روز تا امروز دیگر ارتش صهیونیستی در هیچ جنگی پیروز نشده است.وی‌ گفت: دقت کنید قبلا رژیم صهیونیستی بی رحمانه قتل عام می کردند اما امروز مجروح شدن یک فلسطینی برای آنها عقوبت فراوان دارد.
سلامی تصریح کرد: فلسطینی ها از دست های خالی عبور کرده اند و مسلح اند. مردانش در میانه میدان هستند و اسراییل در حال فروپاشیدن است. شما که فکر می کردید لایه های ضخیم امنیت می تواند شما را از خطرات فلسطینی ها نجات دهد دیدید که شهیدان محمد حسین، شهید ضیا در سرزمین های ۱۹۴۸ چه کردند. چگونه کشتی هایتان در دریا شکست می خوردند. شما شلیک هزاران راکت نیروهای فلسطینی در صیف القدس  را دیدید . شما همانند اژدها و شیر حزب الله را مسلط در شمال سرزمینی که اشغال کردی می بینید، محاصره در قلب جهان اسلام را حس می کنید و پارگی نظام اجتماعی تان را می بینید. فکر می کردید آمریکا تکیه گاه محکمی است او به بیت عنکبوتی تبدیل شده است. اما نظام امنیتی شما که به آن تکیه کردید دیگر محکم نیست. آمریکا از افغانستان و عراق خارج شد   و در حاشیه سیاست های منطقه است و دیگر نمی تواند به شما کمک کند و همانند آمبولانسی است که بعد از اینکه مریض میمیرد به فریادش می‌رسد.سلامی گفت: شما می دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم و پاسخ ما به شما این است که شرایط را برای محو خود فراهم می کنید. ما شما را رها نمی کنیم منتظر باشید.  
وی تاکید کرد: اگر کوچکترین عمل جاهلانه از شما سر بزند می دانید چه به سرتان خواهد آمد. به فلسطین قهرمان هم می گویم ادامه دهید، نصر الهی با شما است. شما متحد هستید درکرانه باختری و غزه و صحن مسجد الاقصی که خداوند آن را مبارک گرداند.وی تصریح کرد: دشمن شما به سمت اضمحلال است و قدرت شما درحال جان گرفتن. فلسطین در قلب ماست. جهان اسلام دریک کشتی نشسته است و با هم جهاد می کنیم و جهاد راز سعادت ماست.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.