stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 436643
  • 09 اردیبهشت 1401 - 9:36
2
بیانیه

پیام سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

پیام سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
مرکزی_ قلمنا_ عبدالکریم شعبان زاده با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی، بر اهمیت بزرگداشت این روز عزیز و تجدید میثاق دوباره با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تاکید نمودند.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، متن پیام شعبان زاده به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.

این روز، تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و آوای مظلوم کودک فلسطینی، دنیا را پر می کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد.

مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ.

اینجانب همانند گذشته از تمامی اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی و همچنین کارکنان دعوت می نمایم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، یکبار دیگر با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق نمایند.

عبدالکریم شعبان زاده
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.