stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 436617
  • 08 اردیبهشت 1401 - 23:30
2
بیانیه

بیانیه هیات رزمی شهرستان اراک در خصوص روز قدس

بیانیه هیات رزمی شهرستان اراک در خصوص روز قدس
مرکزی_ قلمنا_ روز قدس، روز بیداری امت مسلمان، روزی که حق طلبان با مشتی گره کرده ندای《هل من ناصر...》حسین  زمانه را پاسخ میگویند.
قلم | qalamna.ir :

آن ها آمده اند تا  انزجار خود را از این غده سرطانی (اسراییل ) و  همبستگی خود با قدس شریف  که اولین قبله مسلمانان و پاره تن جهان اسلام است نشان دهند.

ورزشکاران به  ویژه ورزشکاران دیار آفتاب  به تاسی از معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، مقاومت و ایستادگی در مقابل کفر ،مردم فلسطین  را مشروع و قانونی دانسته ‏و آن را تنها راه پیروزی مردم مظلوم و بی گناه فلسطین علیه  رژیم منهوس و غیر قانونی صهیونیست می داند‎.‎

میادین ورزشی از دیر باز جایی برای عرضه فتوت و جوانمردی است ، ورزشکاران در آن میادین درس آزادگی ،مردانگی می آموزند و آنجا که ظالمی را می بینند. در لباس مردانگی تیشه به ریشه مقدساتشان بزند. از مبارزه با او فاصله میگیرند.و چه ظالمان صهیونیستی که در این لباس در میادین ورزشی حاضر می شوند و شیر بچه های ورزشکار  برای دفاع از آرمان هایشان و انزجارشان از ظلم  از مبارزه با آن ها سر باز می زنند که الحق اقدام بی نظیریست تا آنجا که رهبر انقلاب امام خامنه ای مدظله عالی در تقدیر از آرین غلامی شطرنج باز ایرانی که از مبارزه با حریف صهیونیست سرباز زده بود، می فرمایند:
خدا ان‌شاءالله شماها را حفظ کند. خدا ان‌شاءالله شماها را برای اسلام، برای این کشور نگه دارد.خوشحالیم که بحمدالله شماها را داریم. برای آینده‌ی کشور شماها سرمایه‌اید؛ این سرمایه را نگهدارید.
 
جامعه بصیر ورزش استان مرکزی و بویژه رزمی کاران  کلان شهر اراک نیز همواره پشتیبان مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین  خواهد بود  بار دیگر  همچون سال های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس  همراه با ملت شریف ایران با مشتی گره کرده ‏ به حمایت از اسلام و مسلمین  به ویژه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و پیروی منویات حضرت امام خامنه ایی ولایت مطلقه فقیه به میدان خواهند آمد.

هیات رزمی شهرستان اراک

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.