stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 436363
  • 07 اردیبهشت 1401 - 14:17
2
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي:

برقراری بیش از ۲۸۶هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

برقراری بیش از ۲۸۶هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت: در سال گذشته 286 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ، 130 هزار مورد تماس توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
قلم | qalamna.ir :

مهدی حسینی پور افزود: تعداد تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به قبل از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، رشد ۴۷ درصدی داشته است.

حسینی پور عنوان نمود: بیشترین موضوعات تماس با سامانه ۱۲۲ در سال گذشته بیش از ۲۶ هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات آب و ۵ هزار مورد نیز مربوط به حوادث فاضلاب بوده که توسط کارشناسان این مرکز ثبت و راهنمایی های لازم در هر بخش به مشترکین ارایه گردیده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب ۱۲ امور ، ۳۳ شهر و ۸۵۴ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۸ شهر و دو روستا به مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی متصل هستند.

وی ابراز کرد: همچنین از مجموع تماس ها ، ورود به منوی پرداخت غیر حضوری صورتحساب بیش از ۱۶ هزار مورد و شنیدن پیغام قطع آب توسط مشترک هم بیش از ۱۵ هزار مورد در سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.