stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 436333
  • 06 اردیبهشت 1401 - 21:43
0

تخصیص سوخت به کمباین فاقد پلاک تا پایان ۱۴۰۱

تخصیص سوخت به کمباین فاقد پلاک تا پایان ۱۴۰۱
فارس_ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به مصوبه ستاد سوخت کشور مبنی بر عدم تخصیص سوخت به کمباین‌ها و تراکتورهای فاقد پلاک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح استان و کشور این امکان فراهم شد صرفا تا پایان سال ۱۴۰۱ بتوانند نسبت به دریافت سوخت اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

جعفر صبوری‌پور با بیان اینکه آن دسته از کمباین های فاقد پلاک که تاکنون اقدام به پلاک‌گذاری نکرده و یا تاکنون پلاک خود را از پلیس راهور تحویل نگرفته اند مشمول این مساعدت هستند، تصریح کرد: این آخرین فرصت برای پلاک‌گذاری کمباین های فاقد پلاک است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مالکان دستگاه‌های مذکور باید هر چه سریعتر نسبت به پلاک‌گذاری دستگاه‌های خود اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد سوخت کشور سهمیه سوخت تراکتورهای فاقد پلاک نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ ماهیانه ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.

صبوری‌پور، یادآور شد مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌های مختلف استان فارس با همکاری پلیس راهور و اتحادیه های کمباین‌داران و تراکتور‌داران آماده انجام فرآیند پلاک‌گذاری آن دسته ادواتی که تا کنون شماره‌گذاری نشده‌اند، هستند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.