stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 436092
  • 05 اردیبهشت 1401 - 14:00
3
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

الزام دستگاه‌های اجرایی و صنایع به تأمین کالاها و خدمات فرهنگی از درون هرمزگان

الزام دستگاه‌های اجرایی و صنایع به تأمین کالاها و خدمات فرهنگی از درون هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-استاندار هرمزگان گفت: به‌زودی طی ابلاغی، دستگاه‌های دولتی و صنایع استان موظف خواهند شد، کالاهای فرهنگی و هنری، هدایا و خدمات تبلیغاتی، هنری و فرهنگی را از داخل استان تأمین و دریافت کنند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی دوستی درجمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان، برگزاری این دیدارها را فرصت بسیار مغتنمی برای دیدار چهره به چهره و شنیدن دغدغه‌های اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: عمده دغدغه‌های این قشر مهم و اثرگذار در حوزه اجتماعی، معیشتی، مسکن، بیمه و شیوه برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان بود که به‌زودی تصمیمات مهمی در برخی از این حوزه‌ها به نفع جامعه هنری استان اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: به‌زودی طی ابلاغی، دستگاه‌های دولتی و صنایع استان موظف خواهند شد، کالاهای فرهنگی و هنری، هدایا و خدمات تبلیغاتی، هنری و فرهنگی را از داخل استان تأمین و دریافت کنند که به‌نظر می رسد با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی استان و دستگاه‌های دولتی، شروع خوبی باشد.

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه مسکن نیز پس از بررسی دقیق‌تر، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای این قشر فرهیخته صورت می‌گیرد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه های مهم فرهنگی و هنری اجرا در طول سه ماه اخیر در استان، حرکت بر اساس خط مشی تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب را سیاست اصلی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های تابعه آن عنوان و بیان کرد: پرورش نیروی انقلابی و کادرسازی، دستورکار اصلی همه انجمن‌های فرهنگی و هنری در استان است.

وی، هرمزگان را از جمله استان‌های ممتاز در زمینه پرورش هنرمندان متعهد و باورمند به انقلاب معرفی کرد و افزود: معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با جدیت در حال پیگیری است.

تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خمیر، مجتمع فرهنگی میناب و نوسازی تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی از جمله درخواست‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاندار هرمزگان بود.

در پایان این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اهداء تندیس منقش به تمثال سردار سلیمانی از استاندار هرمزگان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.