stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 436062
  • 05 اردیبهشت 1401 - 13:34
2
فرمانده انتظامی استان هرمزگان

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق
هرمزگان/ قلمنا-با تلاش ضربتی و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس قاچاقچیان در انتقال 90 هزار لیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی،با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند قاچاق سوخت که قصد انتقال یک محموله سوخت بوسیله مشک های ماری در خور کولغان داشتند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قراردادند.

سردار  غلامرضا جعفری افزود: ، ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی و با همکاری مامورین یگان امداد ، دریابانی کولغان و پاسگاه های حسنلنگی و قلعه قاضی به محل اعزام که در بدو ورود ماموران تعدادی خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق در ساحل دریا که در حال تخلیه سوخت به داخل مشک ماری بودند و سه فروند قایق حامل مشک ماری با مشاهده مامورین به سمت دریا متواری شدند .

وی بیان داشت : در بازرسی از سه مشک ماری بجا مانده از قاچاقچیان ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی یکی از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی،مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.