stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435927
  • 04 اردیبهشت 1401 - 10:04
0
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک:

پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی به تیم آلومینیوم

پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی به تیم آلومینیوم
مرکزی_ قلمنا_ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک گفت:در جلسه ای که بامحوریت فینال جام حذفی در استانداری و به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استاندار برگزار شد، اعلام گردید که شهرداری و شورای شهر اراک بدلیل حضور آلومینیوم در مرحله فینال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پاداش را به بازیکنان و کادر فنی هدیه کند.
قلم | qalamna.ir :

پیمان عین القضاتی افزود: ضمن اینکه شهرداری به منظور ایجاد نشاط عمومی یک جشن بزرگ را با محوریت فینال جام حذفی در روزهای قبل از برگزاری مسابقه در پارک ملت اراک برگزار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مشارکت در تامین افطاری و شام تماشاگران اعزامی به ورزشگاه آزادی و همچنین تاسیس غرفه های مخصوص شهرداری در ورزشگاه، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

عین القضاتی ادامه داد: ما قصد داشتیم که در بحث اعزام هواداران به ورزشگاه هم اتوبوس های خود را دراختیار قرار دهیم، ولی با توجه به کاربری شهری آنها و نبود مجوز برای حضور آنها در جاده های بین شهری این امکان میسر نشد.لکن شرکت جوان سیرایثار بعنوان تامین کننده اتوبوس ها وارد عمل می‌شود وسایر دستگاه‌هامشارکت خواهند نمود. امیدواریم تیم شهرمان در این بازی پیروز شود و تمام مردم اراک را خوشحال نماید.

وی یادآور شد: همچنین به منظور افزایش روحیه و انگیزه در روز یکشنبه اعضای شورای شهر و شهردار اراک به همراه مسئولین ارشد استانی در تمرین تیم حضور خواهند یافت. درصورت پیروزی آلومینیوم در فینال جشن بسیار بزرگی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی با حضور تمام مردم اراک برگزار خواهد شد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.