stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 435902
  • 03 اردیبهشت 1401 - 19:25
0

همراهی با آمریکا باعث ناراحتی خدا شده است

همراهی با آمریکا باعث ناراحتی خدا شده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان، گفت: ایران اسلامی در منطقه و جهان به قدرت بلامنازع تبدیل شده است.
سردارعلی فدوی  بر لزوم توجه به ماهیت استکبارستیزی جمهوری اسلامی تأکید و با بیان اینکه اکنون نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است گفت: هشدار‌هایی به دشمنان ایران یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب داده شد و سمت و سوی صحبت‌های امام راحل (ره) انزوا آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی بود که این امر در ۴۳ سال گذشته با سرعت در حال انجام است.
وی با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان، بیان کرد: ایران اسلامی در منطقه و جهان به قدرت بلامنازع تبدیل شده است. محور مقاومت و جبهه اسلامی تمام عرصه‌ها پیروز است، دشمن امروز به قدرت معنوی و پیش برنده نظام اسلامی پی برده و در بیشتر مسائل از مواضع خود عقب‌نشینی کرده است.
وی اذعان کرد: اوضاع کنونی اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست و به این دلیل که به قواعد الهی توجه نکرده و دستورالعمل‌های دشمنان را مبنای خود قرار دادیم، امروز از لحاظ وضعیت اقتصادی شاهد شرایط فعلی در جامعه هستیم لذا وضعیت اقتصادی امروز جامعه به دلیل همراهی با آمریکا در گذشته است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران  با بیان اینکه همراهی با دشمنان باعث ناراحتی خداوند متعال شده است و این ناراحتی شرایط جامعه را سخت می‌کند خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه با توجه به مسائل و قواعد قرآنی و خداوندی برطرف خواهد شد.سردار فدوی با بیان اینکه وجود شهدای مدافع حرم نتیجه تغییر نسل درست در جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: پاسداران جدید با خون‌های پاک خود داعش را نابود کردند با وجود اینکه این پاسداران حتی دوران دفاع مقدس را ندیدند، اما با حضور در جبهه حق علیه باطل دعوت حضرت حضرت زینب (س) را لبیک گفتند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.