stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435870
  • 03 اردیبهشت 1401 - 18:52
0

آتش‌ در یک واحد صنعتی آمل خاموش شد

آتش‌ در یک واحد صنعتی آمل خاموش شد
قلم | qalamna.ir :

 رئیس آتش نشانی شهرداری آمل به خبرنگار گفت که این آتش سوزی صبح امروز شنبه از یکی از سوله های شرکت مواد غذایی « دلوسه » در شهرک صنعتی آمل شروع شد و تیم های آتش نشانی شهرستان بلافاصله عازم محل حادثه شدند.

روح الله اسماعیلی افزود: در این حادثه ۱۵ آتش نشان وارد صحنه شدند و با عملیات خنک سازی حریق با آب و دفع مواد سوختنی مانع گسترش آتش به سوله های اطراف شدند و در حال حاضر نیز آتش سوزی مهار شده است.

 وی با بیان این که آتش سوزی در سوله ای رخ داد که موادسوختنی از جمله کارتن و پلاستیک در آن نگهداری می شد ، گفت : به علت حجم بالای آتش ، بیش از یک سوم  مواد داخل سوله در آتش سوخت و یکی از آتش نشانان نیز دچار سوختگی از ناحیه صورت شد.

رئیس آتشنشانی شهرداری آمل گفت که علت اصلی این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و در روزهای آتی پس از حضور کارشناسان اعلام خواهد شد.

شرکت آسیاب طلایی مالک برند دلوسه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با تولید سس گوجه فرنگی، مایونز، سس های سالاد و انواع کنسروهای غیر گوشتی در شهرک صنعتی آمل آغاز کرد.

شهرستان آمل دارای چهار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، بابکان، جمشیدآباد و لاریجان می باشد. شهرک  صنعتی امامزاده عبدالله(ع) به عنوان بزرگترین شهرک این شهرستان با ۲۳۹ واحد صنعتی در جاده امامزاده عبدالله واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.