stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 435827
  • 02 اردیبهشت 1401 - 22:02
0

امام‌جمعه کرمانشاه مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی قدس دعوت کرد

امام‌جمعه کرمانشاه مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی قدس دعوت کرد
کرمانشاه- قلمنا- امام‌ جمعه کرمانشاه روز قدس را نماد صف‌بندی و تمایز حق و باطل توصیف و عنوان کرد: همه ما باید مبلغ این روز مهم باشیم و در راهپیمایی جمعه آینده شرکت کنیم.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌ دوم نماز جمعه دوم اردیبهشت شهر کرمانشاه اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده که لازم است امسال و با بهبود شرایط کرونایی، با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.

او در ادامه با اشاره به اهانت به قرآن کریم در یک کشور اروپایی گفت: اهانت به کلام الهی نشانه ضعف و بی‌منطقی است زیرا مگر می‌توان به جنگ خورشید رفت؟

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین دوباره بر پیگیری موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین اصل اسلام را نگه‌ داشته و اگر ما هم به‌دنبال ماندگاری انقلاب اسلامی تا ظهور امام‌ زمان(عج) هستیم باید حقایق و واقعیت‌ها را تبیین کنیم.

او در این زمینه با اشاره به جنایت‌های صدام در عراق گفت: از صدام پرسیدند که چرا علاوه‌ بر آیت‌الله صدر، خواهر ایشان (بنت‌الهدی) راه‌ هم شهید کردی که او پاسخ گفت: از اشتباه یزید درس گرفتم زیرا اگر او هم زینب (س) را شهید می‌کرد دیگر اثری از عاشورا و اسلام باقی نمی‌ماند.

آیت‌الله علما در پایان، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، روز بزرگداشت شیخ‌بهایی، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس را هم گرامی داشت.

امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه نخست نماز جمعه نیز قرآن را کتاب هدایت توصیف و اظهار کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام مفسر این هدایت است زیرا تا کسی کوچه پس کوچه‌های آسمان را بهتر از زمین نشناسد، نمی‌تواند فطرت بشر را هدایت کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.