stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 435822
  • 02 اردیبهشت 1401 - 21:58
0
معاون استاندار کرمانشاه:

سپاه برای انقلاب اسلامی اقتدار آفرین بوده است

سپاه برای انقلاب اسلامی اقتدار آفرین بوده است
کرمانشاه -قلمنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای دوستان انقلاب و نظام اقتدار آفرین و برای دشمنان موجب یاس و کینه دانست.
قلم | qalamna.ir :

«حسین خوش اقبال» در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) نوشت: سلام بر سبز قامتان مخلص و جان برکف سپاه پاسداران و یاد باد روزگارانی که سپاهی با خون خود عهد و پیمان دفاع از وطن و حفاظت از انقلاب اسلامی را امضا می‌نمود.

وی اظهار کرد: از روزهای پر آشوب فتنه‌های داخلی نفاق و گروهک‌ها تا سنگرهای فتح حماسه هشت سال جنگ تحمیلی، نام سپاه و سپاهی برای دوستان انقلاب پیام آور اقتدار و اخلاص و برای مردم، رنگ سادگی و برادری بود.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه اضافه کرد: آنچنان که سپاه در مقابله با دشمنان و معاندین همواره خاکریز نخستین دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده و از این رو این بنیان خلل ناپذیر همواره مورد کینه و عداوت بدخواهان نظام اسلامی بوده است.

خوش اقبال افزود: سپاه در جبهه سازندگی، عمران و خدمت رسانی به مناطق محروم، پیشتاز و پشتیبان دیگر قوای کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه پیام خودآورده است: گرامی‌باد روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سلام و درود خدا بر شهیدان گلگون کفن این نیروی انقلابی و مجاهد که سلسله جنبان قافله شهادت و چراغ‌های طریق ایثار و حماسه بودند.

در بخش پایانی پیام خوش اقبال آمده است: لازم می‌دانم سالروز تاسیس این نهاد مقتدر و مخلص را خدمت برادران عزیزم در سپاه پاسداران به ویژه هم‌رزمان قدیمی در مجموعه سپاه استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و دوام توفیقات سربازان ولایت را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا برای سربلندی پرچم ایران اسلامی از خداوند متعال مسالت کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.