stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 435744
  • 02 اردیبهشت 1401 - 18:16
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر:

سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ قلمنا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان روانسر گفت: سپاه پاسداران نهادی متعهد و مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده همواره نگهبان انقلاب و حافظ ارزش‌های اسلامی است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «شهرام یاری» با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب، مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: از ابتدی شکل گیری این نهاد تاکنون ، پاسداران جان برکف سپاه برای اعتلای نظام و انقلاب و امنیت و آسایش این مرز و بوم تهدیدها و خطرهای زیادی را به جان خریده و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را یکی پس از دیگری نقش بر آب ساختند.

وی تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح ، میهن را از آسیب‌ها و نقشه های شوم دشمنان در امان نگه داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر ادامه داد: سپاه پاسداران در عرصه عمرانی و خدمت رسانی به مردم کشور بخوبی ایفای نقش نموده است چرا که سپاه خود را از مردم می داند و به نیروی عظیم بسیج مردمی تکیه کرده است.

سرهنگ یاری اضافه کرد: سپاه پاسداران به پشتوانه مردم در هر میدانی که وارد شده و به ویژه در خدمات رسانی در مناطق محروم کشور، مقتدر و سربلند بیرون آمده و این دشمنان را در رسیدن به اهداف خود مایوس کرده است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن سپاه و در کنار مردم بودن پاسداران و خدمت صادقانه به کشور در مواقع بحرانی ، باعث کینه ورزی دشمنان این ملت و انقلاب شده است اظهار داشت: پاسداران در دهه‌های اخیر در کنار وفای به‌عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی کشور به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.