stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435735
  • 02 اردیبهشت 1401 - 13:51
0
رییس هیات بوکس استان مرکزی:

رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی برگزار شد

رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی برگزار شد
مرکزی_ قلمنا_ رئیس هیئت بوکس استان مرکزی گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

احمد میرزائی افزود: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در رشته قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود که با توجه به شیوع گسترده موج ششم ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط استان سیستان و بلوچستان و شهرزاهدان محل برگزاری رقابت‌ها، به تعویق افتاد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده این مسابقات از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: سهمیه استان‌ مرکزی برای حضور در این رقابت‌ها پنج بوکسور اعلام شده بود که در این خصوص یکم اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی در رده سنی بزرگسالان به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد.

وی گفت: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی با حضور شش شهرستان از توابع استان برگزار شد که چهل بوکسور در قالب بیست بازی با حریفان خود به رقابت‌ پرداختند. با پایان تمامی ۲۰ رقابت، شهرستان اراک توانست مقام نخست را کسب کند و به ترتیب شهرستان‌‌های کمیجان و ساوه توانستند به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کنند.

رییس هیات بوکس استان مرکزی یادآور شد: در خلال این رقابت‌ها احکام ارکان هیأت بوکس استان در سال ۱۴۰۱ اعطا شد که به‌ این‌ ترتیب نعیم رضائی به عنوان مدیر روابط عمومی، کیارش محمدحسینی به عنوان رئیس کمیته داوران، ولی‌اله امیدی به عنوان رئیس کمیته اجرائی، رضا داودیان به عنوان رئیس کمیته فنی، سعید ذوالفقاری به عنوان رئیس کمیته مربیان، سعید اعلایی به عنوان رئیس کمیته آموزش، محسن بابایی به عنوان رئیس کمیته انضباطی و سیدحمید صفایی به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی هیأت بوکس استان معرفی و منصوب شدند.

وی افزود: همچنین در نتیجه این سری مسابقات دوازده نفر شامل آقایان اسامی مهرداد قاسمی از شهرستان خمین، سجاد پارسا، صادق حق‌بین، محمدبختیاری، مصطفی صالحی، بهنام محمدی، کیان سیلانی از شهرستان اراک، حامد قنبری، علیرضا قهاری ،اسماعیل ابن یمنی از شهرستان ساوه و سعید و فرهاد اعلایی‌پور از شهرستان کمیجان توسط کمیته فنی هیأت، جهت شرکت در اردوی مسابقات کشوری انتخاب شدند.

میرزایی گفت: تاریخ برگزاری اردو متعاقبا اعلام خواهد شد. در این راستا هیأت بوکس استان تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا شاهد کسب مقام برتر در این سری از رقابت‌های کشوری باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.