stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 435703
  • 02 اردیبهشت 1401 - 9:27
0
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

آموزش های مهارتی نیاز واقعی جوانان کشور است

آموزش های مهارتی نیاز واقعی جوانان کشور است
مرکزی_ قلمنا_ در دیدار احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا رستمی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی، بر لزوم پشتبانی از آموزش های اشتغال محور جهت ورود جوانان تحصیل کرده تاکید شد.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ارائه شده در امر مهارت آموزی اظهارداشت:این اداره کل نیز بدنبال ارائه حرفه های مهارتی است که جوان جویای کار بتواند به راحتی یا خود ایجاد اشتغال نماید و یا با توانمندی مهارتی به بازار کار ورود پیدا کند.

حمیدرضا رستمی با اشاره به توان شهرستان شازند بعنوان تولید کننده مواد پتروشیمی و نفتی با توجه به وجود شرکت پالایشگاه نفت و پتروشیمی گفت:در راستای افزایش توانمندی شاغلین این اداره کل با انعقاد تفاهم نامه های آموزشی گامهای موثری را در این مسیر برداشته که امیدواریم در آینده نیز این همکاری ها گسترده تر گردد.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی خیرین جهت حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از آموزش های فنی و حرفه ای، خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تعمیم آموزشهای مهارتی شد.

در این دیدار احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی جهت رفع معضل اشتغال اظهارداشت: آموزش های مهارتی نیاز واقعی جوانان کشور است و باید برنامه ریزی اصولی برای اشتغال آفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کرد.
احمدی بیغش در بخش دیگری از سخنان خود نیز افزود:توجه به آموزش فنی و حرفه ای از مسائل اساسی کشور است و باید جدی گرفته شود از این رو این آموزش‌ها باید به سمت پرورش افرادی رود که بتواند جهت تحقق شعار سال که همان اشتغال آفرینی است ورود جدی نمایند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در سخنان پایانی خودبا اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در برگزاری آموزشهای فراگیر و متنوع گفت: آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش می کند بستر مناسبی را جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل فراهم آورد.

وی ابراز کرد: آموزش های مهارتی نیاز واقعی جوانان کشور است و باید برنامه ریزی اصولی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان کرد.

در این دیدار مقرر شد در اولین فرصت، شورای مهارت شهرستان با هدف جهت دهی آموزش های مهارتی برگزار گردد

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.