stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 435651
  • 01 اردیبهشت 1401 - 19:42
0

بدرقه ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به المپیک ناشنوایان

بدرقه ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به المپیک ناشنوایان
کرمانشاه - قلمنا - طی مراسمی با حضور مسئولین ورزش کرمانشاه، هشت ورزشکار اعزامی استان به رقابت های المپیک ناشنوایان 2022 برزیل بدرقه شدند.
قلم | qalamna.ir :

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم که پیش از ظهر امروز(یکم اردیبهشت) برگزار شد، بااشاره به جایگاه خوب ورزش کرمانشاه در کشور، اظهارکرد: در حوزه های ورزش قهرمانی، همگانی و زیرساخت ها شرایط خوبی در کشور داریم.

رحیمی ادامه داد: حضور ۴۸ تیم کرمانشاهی در لیگ های رشته های مختلف ورزشی نشان از پویایی ورزش این استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: باوجود همه تلاش ها و اقدامات خوبی که طی سالهای اخیر در ورزش کرمانشاه صورت گرفته، اما قبول داریم کم و کاستی هایی هم بوده است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد حوزه ورزش کرمانشاه در چندسال اخیر، افزود: این عملکردِ رضایت بخش ناشی از تلاش هایی است که جامعه ورزش استان از هیات ها تا قهرمانان ورزشی داشته اند.

رحیمی در ادامه به حضور هشت ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان برزیل اشاره کرد و گفت: حضور این تعداد ورزشکار از کرمانشاه برای ما مایه افتخار و مباهات است، بویژه اینکه پرچمدار کاروان ایران هم از این استان است.

وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانیم حامی ورزشکاران ناشنوای استان باشیم و پس از بازگشت از رقابت های المپیک برزیل هم برای آنها مراسمی دیگر خواهیم گرفت.

در ادامه این مراسم حامد دارابی رئیس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه اظهار کرد: از بین ۷۵ ورزشکار اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل، هشت نفر کرمانشاهی هستند که حضور این تعداد باعث افتخار برای استان است.

وی تصریح کرد: بعد از استان های تهران و اصفهان با آن وسعت و جمعیت و امکانات خوبی که در اختیار دارند، کرمانشاه سومین استان از نظر بیشترین تعداد ورزشکار اعزامی به این رقابت ها است.

رئیس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه بااشاره به موفقیت های ورزشکاران ناشنوای کرمانشاه، افزود: توانایی ورزشکاران ناشنوا، زحمات روسای قبلی و کادر کنونی هیات این موفقیت ها را برای استان رقم زده است.

وی با قدردانی از همکاری روسای هیات های کاراته، جودو، فوتبال، تکواندو و کشتی در آماده سازی ورزشکار ناشنوای کرمانشاه جهت حضور در اردوی تیم های ملی، اعلام کرد: مهرداد صیدی و مسعود رستگار در رشته جودو، ناهید امیری و پروین یاره در رشته کاراته، مریم رحیمی در رشته تکواندو، فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در رشته کشتی و شاهین برزگر در رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت های المپیک ناشنوایان برزیل هستند.

در پایان این مراسم از ورزشکاران ناشنوای المپیکی و مربیان قهرمان ساز ناشنویان کرمانشاه قدردانی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.