stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435546
  • 01 اردیبهشت 1401 - 13:30
1
رییس سازمان صمت کرمانشاه:

هیچ واحد تولیدی در کرمانشاه نباید به خاطر بدهی به شرکت‌های خدمات‌رسان تعطیل شود

هیچ واحد تولیدی در کرمانشاه نباید به خاطر بدهی به شرکت‌های خدمات‌رسان تعطیل شود
کرمانشاه - قلمنا- رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان نباید به خاطر بدهی به شرکت‌های خدمت رسان تعطیل شود، گفت: مشکلات بدهی واحدهای تولیدی به شرکت‌های خدمت رسان ابتدا باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح پیگیری شود.
قلم | qalamna.ir :

«محسن دارابی» در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: هر موضوعی که مرتبط با کار واحد تولیدی باشد قابل طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع است و مشکلات آن ها باید در این کارگروه حل و فصل شود.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار کرمانشاه که دستگاه اجرایی و خدمات رسان نباید علیه واحد تولیدی طرح دعوا کنند، گفت: دستگاه های اجرایی و خدمت رسان هر مشکلی که با واحد تولیدی دارند، باید از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری نماید.

دارابی با بیان اینکه در جلسات گذشته مشکلات پنج واحد واحد تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع رسیدگی شد، اعلام کرد: سازمان صنعت، معدن، تجارت به عنوان مرجع، آمادگی پاسخگویی به استعلامات شرکت گاز به منظور تعیین سطح بندی صنایع برای گاز بها را دارد.

وی تاکید کرد: قرار است امسال ۵۰ جلسه به منظور بررسی وضعیت واحدهای صنعتی مشکل دار استان تشکیل شود که امیدواریم کمکی به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد داشته باشد.

به گفته دارابی در سال ۱۴۰۰ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه در مجموع ۱۰۹ جلسه برگزار کرد که در این جلسات ۷۱۴ مصوبه تصویب که ۴۳۵ مورد از آنها اجرا شده است.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.