stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 435481
  • 31 فروردین 1401 - 23:56
0

سه خبر کوتاه از شهرستان‌های استان کرمانشاه

سه خبر کوتاه از شهرستان‌های استان کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا- برگزاری جلسه شورای کشاورزی در شهرستان پاوه، برخورد با فروشندگان مواد مخدر در شهرستان هرسین و نشست بررسی مشکلات حوزه آب در شهرستان ثلاث باباجانی خبرهای کوتاه از شهرستان های استان کرمانشاه است.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار شهرستان پاوه گفت: مشکل آب شرب و باغات شهرستان یک مشکل ریشه ای و قدیمی است که رفع آن نیازمند پیگیری ملی و منطقه‌ای است.

«اردشیر رستمی» در جلسه شورای کشاورزی شهرستان پاوه افزود: راه حل ملی این موضوع پیگیری برای اختصاص حق آبه از سد داریان است که باید از طریق نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه از طریق دولت و وزیر نیرو انجام شود.

وی تصریح کرد: راه حل منطقه ای هم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و هم اندیشی این کارگروه‌ها با باغداران و استفاده از علم و تجربه در کنار هم خواهد بود.

فرماندار پاوه اضافه کرد: حضور وزیر نیرو در شهرستان پاوه برای رفع ریشه ای مشکلات حوزه آب این شهرستان بسیار ضروری است.

رستمی همچنین بر استقرار صددرصدی و تمام وقت نماینده امور آب منطقه ای در شهرستان پاوه تاکید کرد.

با فروشندگان مواد مخدر در هرسین برخود جدی تری می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هرسین گفت: اقدامات مقابله ای شدید تر و جدی تری در انتظار فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان خواهد بود که جزییات این اقدامات به اطلاع مردم خواهد رسید.

«مسلم الماسی» در گفت و گو با خبرنگار افزود: بر اساس وعده داده شده با توجه به دستورات قضایی صادر شده و اقدامات صورت گرفته ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه گذشته در این شهرستان کشف شده است.

وی ادامه داد: در این راستا ۸۲ نفر نیز دستگیر و ۲۸ نفر از آنها که فروشنده مواد مخدر بوده اند روانه زندان شدند.

دادستان هرسین اظهار داشت: ۶۸ نفر از معتادین متجاهر نیز جهت ترک اعتیاد با دستور دادستانی به کمپ های اجباری ترک اعتیاد اعزام شده اند.

الماسی همچنین از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی شهرستان هرسین و به ویژه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ۷۰ نفر از سارقین و ۱۰ نفر از خریداران مال مسروقه نیز در این مدت روانه زندان شده اند و با دستور قضایی ، ۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه به شهروندان مسترد شده است.

همه با هم برای رفع مشکلات خشکسالی باید بسیج شویم

سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تابستان سختی در پیش داریم و همه با هم برای رفع معضل بی آبی و مشکلات خشکسالی شهرها و روستاهای شهرستان باید بسیج شویم.

«فرامرز باوندپور» در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب این شهرستان افزود: پروژه های خوبی در حوزه آب در شهرستان در حال پیگیری است اما این پروژه ها در سالجاری به بهره برداری نخواهند رسید و ما نباید منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: بایستی با اطلاع رسانی گسترده و بهره گیری از فضای مجازی مردم را از وضعیت پیش رو آگاه کنیم.

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی بر آماده سازی تانکرهای آبرسانی و تامین آب شرب اهالی و دام های روستاییان ، تاکید کرد و گفت: همه نهادها و دستگاه های اجرایی امکانات و تجهیزات خود را در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار دهند تا شاهد بحران کم آبی در شهرستان نباشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.