stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 435346
  • 31 فروردین 1401 - 13:12
3
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

سمپاشی درختان اصفهان آغاز شد

سمپاشی درختان اصفهان آغاز  شد
اصفهان_ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سمپاشی درختان در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

مجید عرفان‌منش در خصوص مسیرهای سمپاشی درختان شهر در شامگاه پنجشنبه _اول اردیبهشت‌ماه_ اظهار کرد: مسیر سمپاشی در منطقه سه خیابان ولی‌عصر (عج)، در منطقه چهار فرعی‌های خیابان مفتح و تکمیل فرعی‌های جانبازان و فجر، در منطقه پنج کندرو میرزاکوچک‌خان، خیابان شریعتی غربی و شرقی و تکمیل خیابان‌های چهارباغ بالا، آزادی و کاویان، ادامه بلوار ارتش و سهروردی و سپاهان‌شهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سمپاشی در منطقه شش شهرداری در پارک آبشار دوم و سوم، در منطقه هفت خیابان ابوریحان و جنگل‌های خورزوق، در منطقه هشت خیابان شکوفه، خیابان نیروی هوایی، پرتمان، تامه و اصفهان ویلا، در منطقه ۹ خیابان وحید خیابان سرداران و فرعی‌های مادی قمیش حدفاصل زیتون تا گل نثار در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی از تمدن به سمت محله اطشاران، باغ بانوان طلوع و تاکسیرانی و خیابان هفت تیر و مجموعه ۲۰۰۰ در منطقه ۱۰، خیابان‌های امام حسین (ع)، جهادگران و ادامه باند کندروی امام خمینی (ره) و خیابان و پارک امین‌آباد همچنین خیابان نگارستان جنوبی و محمدباقر صدر شرقی در منطقه ۱۲ و بلوار ارغوانیه در منطقه ۱۵ در شامگاه پنجشنبه _یکم اردیبهشت‌ماه_ سمپاشی می‌شود.

وی در خصوص مسیرهای سمپاشی شامگاه شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه_ اضافه کرد: خیابان شریف‌واقفی در منطقه سه، فرعی‌های خیابان‌های مبارزان و هشت‌بهشت در منطقه چهار، سپاهان‌شهر در منطقه پنج، تکمیل خیابان ایثارگران و آیینه‌خانه در منطقه شش، پارک میخک سوزنچی و مهندسی، جنگل‌های خورزوق در منطقه هفت در این تاریخ سمپاشی می‌شود.

عرفان منش با اشاره به سمپاشی شبانه سوم اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در منطقه هشت پارک نوش و گلستان، نارون، اردیبهشت و فرهنگ، کوچه ۷۵ امام خمینی در منطقه ۹ فرعی‌های خیابان نبوی‌منش تکمیل خیابان آتشگاه، مادی رهنان و کارلادان انجام شده و سمپاشی بزرگراه فرودگاه در منطقه ۱۰، پارک امام رضا (ع) در منطقه ۱۱، پارک استقلال و میدان‌ها، بلوار محمودآباد خیابان و پارک محمودآباد در منطقه ۱۲ و شهرک اریسون و فرعی‌ها و فرعی‌های شهدای ستار در منطقه ۱۵ انجام خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سمپاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان سعی کنند از قرار دادن خودرو خود در مسیر سمپاشی خودداری کنند، از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درب‌ها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سمپاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سمپاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.