stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435307
  • 31 فروردین 1401 - 9:55
0

۷۰۸ کودک پنج تا ۹ سال سرپل‌ذهابی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

۷۰۸ کودک پنج تا ۹ سال سرپل‌ذهابی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند
کرمانشاه - قلمنا- رییس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: ۷۰۸ کودک گروه سنی پنج تا ۹ سال این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که معادل ۱۴ درصد واجدین شرایط را شامل می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

«علی‌اشرف صفری» افزود: در مجموع گروه دانش آموزان گروه سنی پنج تا ۹ سال ۶ هزار و ۱۴۲ نفر هستند که از این میزان نیز ۱۹۴نفر دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی اظهار داشت: همچنین از مجموع سه هزار و ۹۸۳ نفر از گروه سنی ۹ الی ۱۲ سال در شهرستان در نوبت اول یک هزار و ۳۸۰ دُز با ۴۵ درصد و در نوبت دوم ۶۴۶ دُز واکسن به واجدان شرایط تزریق شده است.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: جمعیت سنی افراد ۱۲ الی ۱۸ سال در شهرستان سرپل ذهاب نیز هفت هزار و ۴۴۵ نفر هستند که در نوبت اول هفت هزار و و ۳۸۰ دُز با ۹۹ درصد و در نوبت دوم هفت هزار و ۲۳۰ دُز با ۹۸ درصد واکسن به واجدان شرایط تزریق شده است.

صفری ادامه داد :۹۸ درصد همکاران فرهنگی نیز دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند و در نوبت سوم هم ۵۰ درصد از فرهنگیان تزریق واکسن داشته اند.

وی در ادامه گفت: تمهیدات لازم در مدارس از جمله رعایت هرچه بیشتر این نکات بهداشتی و نظارت مستمر مدیران مدارس در خصوص تهویه کلاس ها، باز گذاشتن پنجره کلاس و درب کلاس گندزدایی روزانه مدارس و کلاس ها زدن ماسک و همچنین ضدعفونی و گندزدایی روزانه نسبت سرویس های بهداشتی مدارس، تهیه صابون و مایع، استفاده دانش آموزان از وسایل شخصی هنگام استفاده از آبخوری، گذاشتن مواد ضد عفونی و ماسک اضافه در دسترس دانش آموزان جهت استفاده از مواردی است که با حضوری شدن مدارس بر اجرای آن توسط مدیران تاکید شده است.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت، در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۴ هزار دانش آموز دارد که در ۱۹۳ واحد آموزشگاهی مشغول تحصیل هستند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.