stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 435287
  • 30 فروردین 1401 - 22:05
1
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

ارتقا کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در اولویت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

ارتقا کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در اولویت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است
کرمانشاه- قلمنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین ارباب رجوع در همه سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی را مراکز درمانی به خود اختصاص داده اند، گفت: باید کیفیت خدمات ارایه شده و حرمت و تکریم به ارباب رجوع را ارتقاء دهیم و این موضوع در اولویت دانشگاه قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر «قباد محمدی» روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: حوزه درمان یکی از پرچالش‌ترین معاونت‌های دانشگاه است، یک حوزه پیچیده و نیازمند تدبیر، تجربه و تلاش شبانه روزی که دکتر روشنی (معاون قبلی) و همکارانش به خوبی از عهده این کار بر آمدند.

وی گفت: دکتر روشنی شخصیتی است که در بین اعضای هیات علمی مقبول است و با دید بلند و همت والا در معاونت درمان از بحران‌های بزرگ، سربلند عبور کرد که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم.

وی اضافه کرد: دکتر صوفیوند (معاون جدید) نیز از مدیران ارزشمند و باتجربه هستند که برای وی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که با روحیه کمک به همنوع و مسئولیت پذیری که در ایشان بارز است، معاونت درمان موفقیت های بزرگی را کسب نماید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: همه ما همه موظفیم به هرشکل ممکن از معاونت درمان حمایت کنیم و همه معاونت های دانشگاه تا نهادهای حاکمیتی و غیرحاکمیتی باید در امر درمان و سلامت مردم سهیم باشیم.

حدود ۷۷ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند

معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: ماهیت درمان به گونه ای است که چون با درد و رنج بیمار سروکار دارد، گاهی نارضایتی پیش می آید و مشکلات خاص خود را دارد، اما وقتی بیماری را درمان می کنید، شیرینی های خاص خود را به همراه دارد.

دکتر «بهمن روشنی» افزود: آغاز کار من در معاونت درمان همراه بود با بحران زلزله سرپل‌ذهاب که مشکلات زیادی را برای استان ایجاد کرد.

وی گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع زلزله با تشکیل تیم های مختلف پیگیری و درمان اقدامات درمانی آغاز شد که مداوای بیش از ۱۵ هزار مصدوم و انجام بیش از یک هزار و ۸۰۰ عمل جراحی در چهار روز اول وقوع زلزله توانستیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

روشنی افزود: یکی از افتخارات این برهه عدم بروز مشکلی برای مصدومان در حین انتقال و همچنین پیگیری های پس از درمان در بیمارستان ‌ها بود که توسط ۱۰ تیم مدیریت درمان صورت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: در اسفند ۹۸ با شیوع ویروس کرونا باز هم درمان بیماران مورد توجه قرار گرفت و بیشترین حجم کار بر عهده معاونت درمان و بیمارستان‌های زیرمجموعه بود.

مداوای ۷۴ هزار بیمار کرونایی در استان

معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طول ۶ پیک گذشته این بیماری حدود ۷۷ هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و حدود ۷۴ هزار نفر نیز درمان شده و ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: از سه هزار و ۴۰۰ تخت فعال حاضر در استان در پیک پنجم یک هزار و ۸۰۰ تخت پیش بینی کرده بودیم که در شهریور ماه رکورد بیماران بستری به یک هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

دکتر روشنی اظهار داشت: افزایش تخت‌های ویژه و رساندن آن به ۳۰۰ تخت ویژه در استان با تامین تجهیزات و نیروی انسانی دستاورد بسیار مهم و بزرگ دانشگاه و معاونت درمان بوده است.

وی افزود: براساس آمارهای وزارت بهداشت با توجه به شاخص های مرتبط درمانی دانشگاه کرمانشاه توانست بهترین نتایج را بدست بیاورد.

معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین راه‌اندازی استروک سنتر، مرکز جامع بیماری‌های خاص، مرکز کاشت حلزون، کلینیک های ویژه شهید فتاحی، پردیس و بوستان، بیمارستان‌های پاوه و ثلاث باباجانی را از دستاوردهای مهم چهار سال عنوان کرد.

اقدامات ارزشمندی در حوزه درمان انجام شده است

معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه درمان بخصوص در مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

دکتر «پرویز صوفیوند» افزود: امیدواریم بتوانیم راهی که آغاز شده ادامه بدهیم و روند روبه جلویی را در حوزه درمان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: این حوزه کار مهم و خطیری دارد و لازم است همه همکاران در پیشبرد اهداف درمان برای خدمت بهتر به مردم همکاری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۹ دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، توانبخشی، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۹۰ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۸ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۹رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۵۵۲عضو هیأت علمی دارد.

۶۶۸دانشجوی خارجی نیزدر حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

براساس آمارها سالانه بیش از ۱۳۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.